pondělí 11. listopadu 2013

Dnešní look...

Po delší odmlce vás opět zdravím..
Posledních pár dní jsem toho měla hodně, ale tento týden mám volno, tak doženu vše.

Na obličeji mám :
Satin make-up base od Dermacolu, Revlon colorstay make-up v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige, míchám dva tyto odstíny dohromady. Matující pudr od NYC v odstínu Translucent, tvářenku od společnosti Sleek v odstínu Suede a trochu rozjasnovače z Face Contour Kit v odstínu Light. 
Na očích : podkladovou bázi od Dermacolu, záhyb oka mám zvýrazněn stínem Moss z paletky značky Sleek au naturel, vnější koutek až po střed pohyblivého víčka je odstín Cappuchino z paletky au naturel od Sleeku, přes celé oko tekutou černou linku od essence, na řasách řasenku Diamante od GS. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.