úterý 12. listopadu 2013

Dnešní look..

Hezké odpoledne..
Včera jsem si pořídila své první výrobky značky Catrice a dnes jsem je prostě musela vyzkoušet.
Můj první dojem z báze pod oční stíny je takový, že jsem lepší bázi nikdy neměla, a to jsem jich vyzkoušela hodně. Samozřejmě chápu, že každému vyhovuje něco jiného, ale z této báze jsem naprosto nadšená. Stíny mám teď na očích 6 hodin a ani se nehly.

Na obličeji mám :
báze pod make-up - satin make-up base od Dermacolu
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige
pudr - Smooth Skin od NYC v odstínu Translucent
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek
tvářenka - odstín Blushing rose od Elf

Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
na pohyblivém víčku - Liquid metal eyeshadow v odstínu 070 Gold Leaf Me od Catrice
ve vnějším koutku a v záhybu oka - nejtmavší odtín z paletky 070 Mud Spencer & Corale Hill od Catrice
přes obě oči černou tekutou linku od essence
řasenku Diamante od Gabriella Salvete




ukázka stínů po 6hodinách, drží krásně


Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.