neděle 17. listopadu 2013

Dnešní look..

Hezký večer..
Dnes navíc s fotkou mojí maličkosti jak vypadám celkově..

Na obličeji mám :
báze pod make-up - satin make-up base od Dermacolu
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige
korektor - Re-touch Light - reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - Smooth Skin od NYC v odstínu Translucent
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek
tvářenka - odstín Rose Gold od Sleek
lesk na rty : Infinite shine lip gloss od Catrice v odstínu 040 Like a nude life

Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - na celém víčku Intensif eye wet & dry shadow v odstínu 090 Ninja Purples od Catrice
řasenka - Glamour Doll Volume Mascara od Catrice
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton





vše co jsem použila



Catrice- lesk na rty ( 040 Like a nude life)

Intensif eye wet & dry shadow v odstínu 090 Ninja Purples od Catrice

Sleek - tvářenka Rose gold

to jsem já

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.