úterý 5. listopadu 2013

Dnešní look

Hezký večer všem..
Dnes jsem zkoušela výdrž dvou podkladových bází pod oční stíny, první od Artdeca a druhá od Dermacolu. Líčila jsem se ráno kolem 6hodiny ráno a odpolední fotografie jsou focené kolem 17hodiny odpoledne.

Na obličeji mám :
Satin make-up base od Dermacolu, Revlon colorstay make-up v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige, míchám dva tyto odstíny dohromady. Matující pudr od NYC v odstínu Translucent, tvářenku od společnosti Sleek v odstínu Suede a trochu rozjasnovače z Face Contour Kit v odstínu Light. 
Na očích : na pravé oko jsem použila podkladovou bázi od Dermacolu, na levé oko podkladovou bázi od Artdeca. Na pohyblivé víčko jsem použila stín od Urban Decay v odstínu URB a do záhybu oka a vnějšího koutku jsem použila stíny od Urban Decay v odstínu Gunmetal, a řasenku Diamante od GS. 
Musím říct, že obě báze drží velmi dobře, jen u Artdeca musím použít toho produktu poměrně hodně alespoň ve dvou vrstvách a nechat to dobře zaschnout.  



oční stíny po 11hodinách

na tomto víčku báze od Dermacolu

na tomto víčku Artdeco



krásná tvářenka od Sleek v odstínu Suede



Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.