sobota 2. listopadu 2013

nákupy v týdnu

Hezký večer,
ráda bych se s Vámi podělila o věci, které jsem si pořídila tento týden..
Nebylo jich moc, ale už teď mám v hledáčku věci, které bych si chtěla pořídit do budoucna.
Tento týden jsem si pořídila lak od firmy Maybelline  COLORAMA v odstínu 75, tmavě červená barva.
Řasenku od firmy Gabriella Salvete - Diamante, bázi pod oční stány od firmy Dermacol a jako poslední I love smokey, jumbo eye pencil od společnosti essence.
Začnu postupně.
Bázi pod oční stíny jsem potřebovala hodně, mám hodně mastná víčka a sebelepší stíny se mi prostě do těch záhybů po nějaké době slijí. Bázi od Dermacolu zkouším dnes teprve třetí den, a zatím pořád nevím.. První den mi to stěží vydželo 3hodiny, ale dnes to mám už asi 6hodin a zatím to vypadá dobře.. Musím ještě pořádně zjistit jaké množství je pro mě to pravé. Kupovala jsem ji v drogerii teta za cenu 99,- Kč.
Již několik let hledám dokonalou řasenku, která moje řasy natočí oddělí a prodlouží.. Stále se mi nedaří, četla jsem několik diskuzí na různých stránkách a řasenka Diamante od GS, měla dobré hodnocení.. Koupila jsem ji taktéž v drogerii teta a stála 149,- Kč. Prodlouží určitě, natočí jen mírně, ale při druhé vrstvě mi řasy slepuje. Ale při první vrstě vypadá moc hezky. Pod článkem jsou fotky bez řasenky a s jednou vrstvou této řasenky.
Lak v tomto odstínu se mi líbil a v drogerii teta měli zrovna akci a koupila jsem ho za 30,- Kč. Zítra ho vyzkouším a popřípadě přidám foto.
A jako poslední jumbo eye pencil - I love smokey. Kouřové líčení mám moc ráda, zítra si ho vytvořím a foto vložím..


bez řasenky
s jednou vrstvou řasenky

nákupy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.