pátek 15. listopadu 2013

Porovnání podladových bází pod oční stíny

Hezký večer..
Dnes jsem si pro Vás připravila recenzi a porovnání bází pod oční stíny. V tuto chvíli jich mám doma celkem pět, některé půjdou celkem brzy z domu. Všechny názory jsou jen moje a samozřejmě může každému sedět něco jiného.

1) mini verzi Urban Decay Eyeshadow primer potion, kupovala jsem na aukru, ale dost pochybuji o pravosti, velikost je 3,7ml
2) eyeshadow base od společnosti uma, kterou jsem kupovala v drogerii teta, velikost je 6,5ml
3) eyeshadow base od společnosti Dermasol, kterou jsem kupovala v drogerii DM, velikost je 7,5ml
4) eyeshadow base od společnosti Artdeco, kupovala jsem ji na mimibazaru, velikost je 5ml
5) eyeshadow base od společnosti Catrice, kupovala jsem ji v drogerii Rossmann, velikost je 4ml

Mám hodně mastná víčka, a proto jsem hledala něco co mi stíny udrží na místě celý den. Pod článkem bude foto stínu bez báze a na popsaných bázích.

Ve spoustě diskuzí jsem četla, že jedna z nejlepších bází je od Urban Decay. Našla jsem tedy mini verzi na aukru, koupila jsem si ji a s velkým nadšením jsem si ji chtěla hned zkusit. Musím říct, že jsem byla zklamaná hned první den. Stíny se mi začaly slévat asi tak za 3hodiny. Zkoušela jsem stíny další dny, třeba jiné množství, nechat déle zaschnout atd. Ani tak mi tato báze nepomohla a stíny se mi stále slévaly. Je pravda, že ne/kvalita této báze může úzce souviset s tím, že to nemusí být originál.
Moje hodnocení 1/5

Při jedné návštěvě drogerie teta jsem viděla slevu na zboží uma. Tuto kosmetiku jsem před tím moc neznala, a tak jsem si řekla, že když už mají akci tak si něco koupím. V košíčku jsem nakonec měla, nějaké stíny, rtěnky, tvářenku, laky na nehty a nakonec i podkladovou bázi pod oční stíny. Jen co jsem bázi poprvé zkusila na víčko, věděla jsem, že je zle. Báze je tmavě hnědá, ani po rozetření to není o moc lepší. Takže se nedá použít na celé víčko na srovnání odstínu, leda pokud chcete vypadat jako klaun. Výdrž, no tak ta taky žádná není. Během dvou hodin se stíny začaly slévat.
Moje hodnocení 1/5

Nedávno měl Dermacol na svých stránkách akci, že při nákupu vám dají k dobru 200,- kč. To jsem si řekla, proč to tedy nevyužít. Mimo jiné jsem si do košíku hodila i jejich podkladovou bázi pod oční stíny. Když mi balíček přišel, těšila jsem se na produkty. Báze pod oční stíny je bílá, ale po rozetření je průhledná. Trochu mi vadí, že po aplikaci na víčka je jakoby mastná, taková klouzačka. Nicméně stíny drží poměrně dobře, tedy určitě lépe než u předchozích výroků. Stíny mi s bází vydrží takových 6-7 hodin, ale poté již vidím známky slévání.
Moje hodnocení 3/5

Po ne příliš vydařených nákupech bází, jsem si řekla, že to už chce něco dobrého. Pročetla jsem internet a do oka mi padla báze od Artdeca. Cenově přijatelná a spousta chvály. Kelímek mi přišel v podstatě obratem. Báze krásně voní a po rozetření se na víčku jemně třpytí. Hned první den, se mi ale začaly stíny slévat asi po dvou hodinách. Začala jsem tedy znovu procházet internet a hledala nějakou radu. Nakonec mi nějaká dobrá duše napsala, ať zkusím dát té báze o něco více. Další den jsem tedy ráno dala jednu vrstvu nechala ji zaschnout a potom druhou vrstvu a světe div se. Fungovalo to. Stíny vydržely téměř celý den. Pokud ale použiji jen jednu vrstvu a nebo je nechám špatně zaschnout stíny mi na bázi dělají mapy
Moje hodnocení 3/5

Poslední bázi od Catrice mám doma necelý týden, ale stíny mi drží krásně bez problémů i 11hodin. Báze je ve skleněné doze, která není úplně ideální na nabírání, protože mám trochu delší nehty, ale to se dá vyřešit nějakou špachtličkou. Báze nijak nevoní a musí se na víčku rozetřít poměrně rychle, jinak dělá takové žmolky. Stačí ale jedna vrstva, nechat trochu zaschnout a hurá na stíny.I když je balení 4ml a vydrží asi dlouho, tak vím, že pro tuto bázi půjdu příště znovu
Moje hodnocení 5/5

Urban Decay, uma, Dermacol, Catrice, Artdeco

Na snímcích jsem použila oční stín z paletky Sleek Ultra matts V2, název odstínu Orbit.


denní světlo, zleva : bez báze,UD, uma, Dermacol, Artdeco, Catrice

s bleskem
 No fotce s bleskem je vidět, že nejvýraznější jsou barvy na bázi Artdeco a Catrice.







Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.