čtvrtek 19. prosince 2013

Moji nepostradatelní pomocníci..

Hezký večer všem..
Mám pro vás krátkou recenci na dva produkty, bez kterých nedám ani ránu. Začíná se ozývat zima a to je období, kdy více než jindy, potřebuji hydratovat rty a ruce.
Hlavně každé ráno, po tom co oškrábu námrazu z auta, jsem ráda, že mám poruce krém na ruce.
Na ruce používám krém od Balii, je to krém určený na ruce a nehty. Velikost je 30ml, prý má pomáhat i na odolnost nehtů. Rychle se vstřebává a nemastí, což se mi líbí, protože celý den mi prochází rukou spousty papírů a nevypadalo by dobře, kdyby tam byly fleky. Navíc voní krém hezky po heřmánku.

Jako druhou nepostradatelnou věcí, kterou mám pořád u sebe, i těď, je balzám na rty od Carmexu. Slyšela jsem na něj chválu a koupila jsem si ho na internetovém shopu. A musím se do zástupu všech, co jsou s ním spokojeni, přidat. Hezky hydratuje, obsahuje menthol, a tak trochu studí nebo brní na rtech, ale není to nepříjemné.

Jednou větou - bez těchto produktů ani ránu..
Hezký večer přeji všem

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.