středa 18. prosince 2013

Můj první SWAP...

Pěkný večer všem..
Huráááá, dnes mi přišel první SWAP.. Bála jsem se, jestli mi vůbec dorazí, protože známe poštu. Potom jsem si říkala, že si ho nechám až pod stromeček, ale když jsem včera viděla lísteček ve shcránce, nemohla jsem se dočkat až dnes stihnu otevřenou poštu. No nebudu vám tu psát, jak dlouho jsem tam čekala a o neochotě paní za přepážkou..
Hned jak jsem balíček donesla domů, už, už jsem v ruce držela nůžky, abych si to mohla otevřít.
Předem řeknu, že slečnu, se kterou jsme se dohodly na SWAPU, jsem našla na votocvohoz. Slečně Kátě je 19let, já letos slavila 27narozeniny. Káťa mi rovnou napsala, že kosmetiku nechce, že má svoji oblíbenou a že by ráda něco do bytu. Já jí napsala, že mi je to vesměs jedno. Cena byla mezi 250-300 Kč.
Po otevření balíčku jsem našla milý dopis. Dále na mě vykoukla čokoláda s oříšky, kteru miluji, musli do ruky s příchutí čokolády a banánů, lepší kombinaci neznám. Naušničky ve tvaru jahůdek, přiznám se, tohle není můj šálek čaje, ale třeba jednou najdu příležitost si je nandat.
A dále jsem tu měla šampon a kondicionér od AVONU. Krásně voní po divokých fialkách a vinným semínkem. Měl by být na vlasy bez lesku, ráda oboje vyzkouším. A jako poslední jsem v balíčku měla anti-perspirant od oriflamu. Hezky voní a uvidíme jak bude fungovat.

Teď už přikládám foto našich SWAPU.

Na první fotce je co jsem Kátě poslala já.


Na druhé fotce je co jsem dostala od Káti já.


Nápad s výměnou balíčků se mi líbí moc, a proto si myslím, že tohle nebyl můj poslední SWAP.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.