pondělí 6. ledna 2014

Dnešní look a lakování...

Hezký večer Vám přeji..
Dnes nám začal v práci audit a musím říct, že auditoři nikdy nebyli hned první den tak aktivní. No budu doufat, že tento týden zvládnu a vše bude ok.
Dnes už jsem si musela nalakovat nehty, Použila jsem lak od Gabriella Salvete z edice Stars odstín 03 Intense Coral. Mám jejich laky ráda, sice se hrozně špatně odlakovávají, ale vypadají krásně.

Na dnešní líčení jsem použila paletku Undressed od MUA. Poslední dobou mám jejich stíny čím dál raději. Cenově dostupné a hezky pigmentované.

Pokud to zítra po práci stihnu, mám v plánu vyrazit na obhlídku kosmetiky Catrice, chci zkusit novou bázi pod make-up. Tak budu doufat, že ji tam budou mít. A navíc tam třeba bude nová kolekce, na kterou se moc těším. 

Máte i vy nějaké stíny od značky MUA a Catrice? Které odstíny máte nejraději?



Na obličeji mám :
báze pod make-up - satin make-up base od Dermacolu
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige
korektor - Re-touch Light - reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - Smooth Skin od NYC v odstínu Translucent
tvářenka -  Antique od Sleek
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek

Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - na pohyblivém víčku mám oční stín číslo 12 a ve vnějším koutku a v záhybu oka jsem použila oční stín číslo 11, oba stíny z paletky MUA Undressed, přes obě víčka jsem použila černou tekutou linku od Catrice
řasenka - 2000 Calorie od Max Factor
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton




Nové nehty s lakem Gabriella Salvete





Hezký večer

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.