úterý 14. ledna 2014

Dnešní look a nákup v Rossmannu..

Hezký večer přeji..
Dnes jsem byla vyslána do města něco zařídit pracovně a nějak jsem neodolala a při té příležitosti jsem Skočila na nahlédnutí do prodejny Rossmann.s

Já věděla, že to nemám dělat. Nešla jsem tam za ničím konkrétním, tedy vlastně ano. Šla jsem se podívat na výprodejové stojany co tam mají. Často tam najdu něco krásného a za pár korun. Stejně jako dnes. Přijdu ke stojanu a už podle obalu jsem poznala, že jsou tam věci od Catrice, a to i přes to, že v této prodejně Catrice neprodávají.

Měly tam poměrně hodně laků na nehty od Catrice. Ale zase jsem si nechtěla vzít všechny.. Jeden stál 19,90 Kč, druhý 29,90 Kč a oční stíny mě vyšly na 29,90 Kč. Docela dobrá cena ne? Ještě nedávno jsem jezdila kupovat Catrice k nám do Kauflandu, ale jak jsem tento týden zjistila, tak budou stojan Catrice rušit. Proto bude má nejbližší prodejna v Pardubicích, trochu z ruky..

Ale teď už k tomu, co jsem si dnes koupila.
Koupila jsem si jeden oční stíny číslo 470 Golden Evergreen, taková krásná zeleno.zlatá barvička, už jsem ji měla vyhlídlou na netu a za tu cenu, to mě velice potěšilo. Jeden vojensky zelený lak na nehty číslo 670 It´s Rambo No.5 a jeden nude lak na nehty v odstínu 06 My Cafe Au Lait At Notre-Dame, tmavší tělovka, která bude hezká a pokud k ní přidám nějaký jeden nalakovaný nehet výrazně, bude to moc hezký.











Tak to byl můj malý nákup během pracovní doby a teď ještě jak jsem u toho vypadala.




Na obličeji mám :
báze pod make-up - satin make-up base od Dermacolu
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige
korektor - Re-touch Light - reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - Smooth Skin od NYC v odstínu Translucent
tvářenka -  Rose Gold od Sleek
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek

Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - ve vnějším koutku mám oční stín Platinum od MAC, na pohyblivém víčku jsem použila oční stín číslo 12 z paletky Undressed z paletky MUA, v záhybu oka mám odstín 05 ocean´s first od uma a trochu to mám smíchané s odstínem číslo 11 z paletky Undressed z paletky MUA, přes obě víčka jsem použila černou tekutou linku od Catrice
řasenka - Dermacol Imperial Gold mascara
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton





 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.