středa 22. ledna 2014

Dnešní look...

Hezký večer přeji..
Dnes tu mám pro vás líčení, ale zítra se máte na co těšit. Přijde mi mini balíček od Lush, více vysvětlím zítra a ještě mám v plánu malý nákup v tetě.



Na obličeji mám :
báze pod make-up - satin make-up base od Dermacolu
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige
korektor - Re-touch Light - reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - Smooth Skin od NYC v odstínu Translucent
tvářenka -  Antique od Sleek
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek
rtěnka : matte me - ultra smooth matte  lip cream v odstínu Petal od Sleek

Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - na pohyblivém víčku mám odstín 060 Petrol Pan z edice Liquid Metal od Catrice, v záhybu oka a ve vnějším koutku jsem použila odstín číslo 11 z paletky MUA Undressed 
řasenka - Dermacol Imperial Gold 
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton




Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.