pátek 3. ledna 2014

Dnešní look..

Hezký večer Vám přeji..
Taky jste tak rádi, že je pátek? Poslední dobou je to vše nějaké hektické..

Když jsem se dnes ráno líčila, nevím proč, ale po tom co jsem nanesla bázi pod make-up od Dermacolu jsem měla obličej hrozně klouzavej, tak moc, že se mi ani make-up nedařilo pořádně zapracovat. Na make-up používám štětec Hakuro. Asi je na čase najít si nějakou jinou bázi pod make-up. Nemáte někdo nějakou dobrou radu?



Na obličeji mám :
báze pod make-up - satin make-up base od Dermacolu
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige
korektor - Re-touch Light - reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - Smooth Skin od NYC v odstínu Translucent
tvářenka -  Antique od Sleek
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek
rtěnka : Ultimate Colour v odstínu 190 The Nuder the Better od Catrice

Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - na pohyblivém víčku odstín 01 Baby, Baby, Ooh! od essence, miluju tuhle fialovou barvu, ve vnějším koutku a v záhybu oka jsem použila smíchané stíny od Loreal 014 Eternal Black a hnědý stín od Stila v odstínu nanda devi, nechtěla jsem použít pouze černou aby to nebylo tak moc tvrdé, pod obočí jsem použila nejsvětlejší stín z paletky Absolute Eye Colour číslo 070 od Catrice, přes obě víčka jsem použila černou tekutou linku od Catrice
řasenka - 2000 Calorie od Max Factor
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton





Líbí, nelíbí? Budu ráda za jakýkoli Váš komentář..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.