sobota 4. ledna 2014

Dnešní look..

Hezký večer přeji..
Omlouvám se, že píši až teď, ale dnes jsme měli doma důležitou návštěvu a nedostala jsem se na pc. Dnešní důvod líčení byla večeře v jedné lepší restauraci. Přítel mě pozval na večeři jako oslavu toho, že jsme loni dodělali byt podle našich představ.
Jen se mi při líčení stala taková nehezká věc. Když jsem si namalovala linky a potom jsem šla použít kleštičky na řasy, po odendání z řas jsem zjistila, že se mi na kleštičky nalepila linka, kterou jsem tam před tím namalovala. Asi to bude konzistnecí těch stínů, které jsou hodně máslovité, ale hezky drží. Omlouvám se za barvu na fotkách, ale fotila jsem se při umělém světle, přeci jen jsem šla na večeři někdy kolem 20hodiny.



Na obličeji mám :
báze pod make-up - satin make-up base od Dermacolu
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige
korektor - Re-touch Light - reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - Suede effect Pressed Powder SE01 od Sleek
tvářenka - Pomegranate od Sleek
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek
rtěnka : Ultimate Colour v odstínu 230 Glamourize me od Catrice

Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - přes pohyblivé víčko jsem použila mono stín odstín číslo 9 od MUA, ve vnějším víčku a v záhybu oka jsem použila odstín nanda devi od Stila smíchaný s nejtmavším stínem z paletky Absolute eye colour 070 Mud Spencer & Corale Hill, z této paletky jsem použila nejsvětlejší stín pod obočí, přes obě víčka jsem použila černou tekutou linku od Catrice
řasenka - 2000 Calorie od Max Factor
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton









Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.