středa 8. ledna 2014

Dnešní look...

Hezký večer přeji..
Jak se dnes máte? Doufám, že dobře.. Dnes jsem byla s kolegyní v kočičím útulku u nás v Hradci a vyhlédl si mě tam jeden kocourek.. Acho jo, hned bych si ho vzala domů, ale doma by asi nebyla radost.

Zítra mám v plánu vyrazit do DM, zjistila jsem, že tam mají akci, pokud si koupíte více jak 5 výrobků od DM drogerie ( vztahuje se to na výrobky Balei, Ebelin, s-he a další). Už teď vím, že si koupím pilníky na nehty, sprchové gely a odličovací ubrousky.

Taky mi dnes psali ze stránek namalujse.cz, že mi odesílají můj balíček. Objednala jsem si jednu paletku a už se moc těším.

Přej hezký večer a já si jdu zase připravovat dietní stravu na zítra.



Na obličeji mám :
báze pod make-up - satin make-up base od Dermacolu
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige
korektor - Re-touch Light - reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - Smooth Skin od NYC v odstínu Translucent
tvářenka -  Flamingo od Sleek
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek

Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - na pohyblivém víčku mám odstín 570 Plum Up The Jam, v záhybu oka a ve vnějším koutku mám odstín batura od Stila, přes obě víčka jsem použila černou tekutou linku od Catrice
řasenka - 2000 Calorie od Max Factor
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton





 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.