pondělí 13. ledna 2014

Dnešní mini nákup v drogerii teta

Hezký večer..
Dnes cestou domů jsem se zastavila v drogerii teta, podle letáku mají  slevy na spoustu značek co mám ráda, a tak jsem se rozhodla jít se tam podívat.

No a takhle to dopadlo...



Koupila jsem si dvoje oční stíny od kosmetiky uma. Jeden tmavě modrý číslo 15 s názvem password : uma a druhý hnědý matný stín číslo 10 s názvem chocolat. Původní cena 79,80 Kč, ale po slevě stíny stály 53,40 Kč a to je cena za dva stíny ucházející.











Jednu malou verzi Freeman masky s avokádem, cena je 35,- Kč. Velkých verzí masek od Freemana mám už 3, ale tuhle jsem chtěla zkusit.




Garnier Essential hydratační krém pro smíšenou až mastnou pleť. Krém krásně voní, hezky se vstřebává, ale uvidíme jestli bude dobrý i pod make-up. Původní cena za balení byla 89,90 Kč, po slevě 69,90 Kč.







A poslední co jsem si koupila je lak od Gabriella Salvete z edice Stars, vybrala jsem si odstín číslo 17 Eleganza. Moc se na něj těším, až si ho dám na nehty. Původní cena byla 89,90 Kč a cena po slevě 59,90 Kč.




Hezký večer

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.