neděle 26. ledna 2014

Dnešní testování Lush a dnešní look...

Hezký večer přeji..
Tak jsem dnes podruhé vyzkoušela Angels on bare skin od Lush, který mi přišel ve vzorečku. A jsem z toho rozpačitá. Dvakrát jsem to zkoušela a dvakrát mi po tom zčervenal obličej. A trochu mě to i svědilo, nevím, jestli je to tím, že to neumím používat.




Na obličeji mám :
báze pod make-up - satin make-up base od Dermacolu
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige
korektor - Re-touch Light - reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - Smooth Skin od NYC v odstínu Translucent
tvářenka - 
Glo Face and Body Higlighter v odstinu Bronze Bady od Sleek
rtěnka : Dermacol lip seduction odstín 07


Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - přes celé víčko jsem použila odstín číslo 12 z paletky Undressed od MUA
řasenka - Dermacol Imperial Gold 
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton







Přeji hezký večer Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.