čtvrtek 23. ledna 2014

Lush - set vzorků pro začátečníky

Hezký večer, 
už dlouho jsem se odhodlávala objednat si něco ze stránek www.lushcz.cz. Ale po pravdě, cena výrobků a skutečnost, že si masky nemohu očichat a podívat se na ně v reálu, mě pořád držela od objednávky dále. Nakonec ale, když jsem na jejich stránkách viděla slevy 50%, řekla jsem si, líná huba, holý neštěstí. Napsala jsem na jejich mail, jestli není nějaká možnost získat vzorečky, s tím, že z HK to mám trochu z ruky. Asi po dvou dnech se mi ozvala na mailu paní z Lush a napsala mi, že na jejich stránkách ve volbě sady výrobků, je i sada pro začátečníky, která je zdarma, pouze za cenu poštovného. Poštovné je přes DPD a cena je 97,- Kč. Vím, není to tedy zdarma, ale já jsem tuto možnost využila velice ráda. Sada pro začátečníky obsahuje 8 vzorků, když si tuto sadu hodíte do košíku, můžete tam napsat o jaké vzorečky máte zájem a nebo můžete napsat něco o sobě, jakou máte pleť, a podle toho vám vzorečky vyberou a pošlou.
Jakmile výrobky vyzkouším, napíši rezence a popřípadě ukáži objednávku, když nějakou udělám.

Dnes mi přišel mail od DPD, že mi bude balíček doručen. Jakou já měla radost a moc jsem se těšila. 
Popravdě jsem nečekala, že vzorečky budou bůhví jak velké, ale mile mě to překvapilo. Kalíšky, které přišly byly plné a takové roztomilé. 


Dostala jsem vzrečky těchto produktů : 

1) Mask of magnaminty
2) Angels on bare skin
3) Happy Happy Joy Joy
4) Let the good times roll

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.