čtvrtek 30. ledna 2014

Nákup v tetě a v PEPCO..

Hezký večer všem..
Dnes jsme s kolegyněmi v práci řešily, že po práci zajedeme do jednoho obchůdku, na který jsem nedávno náhodou narazila a zdál se mi velmi zajímavý. Obchod se jmenuje PEPCO a mají tam vše od domácích potřeb, přes dekorace do bytu i oblečení.
Koupila jsem si toho docela dost, ale cena nákupu byla velmi příjemná. Koupila jsem si hezký plátěný košíček, ještě přemýšlím co do něj dám, ale nevěřím, že by tu zůstal nevyužit. Jeho cena byla 59,- Kč. Dále jsem si pořídila dva vínové skleněné svícínky, jeden stál 6,- Kč. Když už jsem si pořídila svícínky, musela jsem si pořídit i vonné svíčky. Těch jsem si koupila 4 balení. Dvě balení voní po brusinkách, jedno balení voní jako vanilka a jedno jako hnědý cukr. Vše je z Polska, ale to mi nijak výrazně nevadí. Jedno balení po 6 čajových svíčkách stál 19,- Kč. Poslední co jsem si koupila je osvěžovač vzduchu s vůní oceánu. Jeho cena je 42,- Kč. Celkem mě tento nákup stál 190,- Kč.








Dnes jsem navštívila 3. prodejnu teta ze 4. u nás v HK, ale vyplatilo se. Hledala jsem Maybelline Color tattoo 24hr v odstínu 35-On and on Bronze, jeho cena po slevě je 120,- Kč a vůni od elite models, vůně Paris Baby, cena po slevě 50,- Kč. A světe div se, mám obojí. Ještě jsem si koupila další sprchový gel od Playboye s názvem Play it spicy, jeho cena v akci je 60,- Kč, poslední co jsem si koupila byla pěna Gliss kur na poškozené vlasy, která má redukovat lámavost vlasů, její cena je 70,- Kč.

A co vy? Znáte prodejnu Pepco? A koupili jste si něco v tetě? Za jakýkoli komentář budu ráda.










Hezký večer přeje Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.