neděle 12. ledna 2014

Očista těla i ducha..

Hezký večer přeji..
Pomalu se blíží konec dne a já si dopřála relax ve vaně a s ním spojenou péči o tělo a obličej..

Použila jsem následující produkty...


Rozdělím to na skupiny...

1) Péče o obličej

Nejdříve jsem si pořádně dočistila obličej, k tomu jsem použila pleťovou vodu Sublime fresh od Loreal navrženou pro normální a smíšenou pleť. Poté jsem použila Balea čistící pleťový gel pro smíšenou pleť. Hezky voní a obsahuje malé mikročástečky, které obličej vyčistí. Jako poslední jsem použila čistící pleťové náplasti od Balei. Tyto náplasti nepoužívám tak často jak bych chtěla, ale vzhledem k tomu, že nosím piercing v nosu, tak před každým použitím těchto náplastí musím ten piercing vyndat. Není to nic co by mě bolelo, ale je to práce navíc. Tyhle pásky mám ráda, odstraní nějaké ty černé tečky, ale ne všechny.







2) Péče o vlasy

Na vlasy jsem použila šampon od firmy Hairclinic, který by měl podporovat růst vlasů a zamezit vypadávání vlasů. V balení jsem k tomu měla i aktivátor ve formě spreje, který by měl podpořit růst vlasů. Vlasy se mi po tom o nic víc nemastí a docela hezky voní. Jako poslední jsem použila Balea Professional Locken Power Spray. Je to to poslední co si na vlasy dávám. Hezky to podpoří moje kudrlinky na vlasech.




3) Péče o tělo

Sprchový gel používám od Balei Relax. Krásně voní, hezky pění a všeobecně sprchobé gely od Balei mám moc ráda. Na tělo jsem použila Balea tělový krém, obsahuje bambucké máslo, mandlový olej a panthenol. Ta vůně mi něco připomíná, ale nevím co. Voní hezky, pokožku hezky hydratuje. No a nakonec krém na ruce - Eveline glycerinový krém na ruce.





To je vše a přeji hezký zbytek večera..
Přeje Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.