sobota 18. ledna 2014

Pleťová maska od Freemana

Hezkou sobotu přeji..
Dnes jsem vyzkoušela pleťovou masku u Freemana s avokádem , kterou jsem si koupila v malém balení. Velikost balení je 15ml a jeho cena byla 35,- Kč. Je to poměrné hodně, za jedno malé balení, ale pokud si chce někdo zkusit jaká maska mu bude nejvíce vyhovovat je to příjemná možnost.
Už po otevření balení mi udělala radost vůně masky. Po nanesení masky na obličej, jsem měla takový příjemný svěží pocit na obličeji. Maska slibuje, že z pleti odstraní přebytečný maz a to mohu potvrdit, také pleť nechala svěží a jakoby vyhlazenou. Na masce není uvedeno jak dlouho ji máte na sobě mít, až uschne máte ji umýt teplou vodou. No tak to byl trochu problém, maska držela jako blázen..

Za mně mohu masku doporučit, a když někde uvidím plné balení této masky určitě si ho do budoucna koupím.






Jaké máte zkušenosti s maskami od Freemana? Budu ráda za jakýkoli komentář.

Hezký zbytek večera
přeje Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.