středa 1. ledna 2014

Poslední nákup v roce 2013

Hezké odpoledne v novém roce Vám přeji.
Včera když jsem dělala poslední nákup na přípravy příchodu nového roku, jsem zaběhla i do drogerie teta. Potřebovala jsem si koupit nějaké drobnosti.
Velmi nutně jsem potřebovala odlakovač na nehty, který mi došel minulý týden, potřebovala jsem ořezávátko na tužku na obočí, to minulé se mi někam zatoulalo, když jsem tam byla narazila jsem na pleťové masky od Freeman. Mám již dvě masky, ale pomalu mi jedna dochází, a tak jsem koukala, jaké jiné tam mají a zaujala mne pleťová maska s vůní citronu a máty.
Podle popisu vzadu by měla mít tyto účinky :

  • zklidňuje problematickou pleť,
  • redukuje podráždění,
  • reguluje produkci kožního mazu,
  • minimalizuje rozšířené póry,
  • vypíná pleť
Už se těším až ji vyzkouším, už kvůli té krásné vůni..
Máte zkušenosti s maskami od Fremman? Které Vám vyhovují nejvíce? 
Budu ráda za jakýkoli Váš komentář.

Přeji hezký zbytek dnešního volního dne



maska na ruce


Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.