sobota 4. ledna 2014

Recenze - Eveline krém na ruce

Hezký večer přeji..
Při posledním nákupu na www.namalujse.cz jsem si mimo jiné koupila i krém na ruce a nehty od společnosti Eveline. Velikost balení je 100ml, jeho cena byla 40,- Kč.

Co slibuje :
Krém na ruce značky Eveline z řady Glicerini s výtažkem z aloe ve výhodném balení 75 ml + 25 ml zdarma. Krém je vysoce koncentrovaný, intenzivně hydratuje a vyživuje, urychluje regeneraci namáhané pokožky rukou a posiluje nehty.
Obsahuje:
- výtažek z aloe, který zklidňuje podrážděnou pokožku
- glycerin, který udržuje optimální úroveň vlhkosti pokožky až po dobu 48 hodin
- vitamin E pro mladistvý vzhled pokožky
- výtažek z pšeničných klíčků, který brání popraskání kůže
- máslo Karité pro maximální hydrataci a jemnou pokožku.
Použití: vmasírujte do pokožky rukou.
Obsah balení: 100ml. Netestováno na zvířatech. Doporučená doba spotřeby 4/2015.
Vyrobeno v EU.

Je tedy pravda, že jsem za tuto cenu nečekala zázraky, ale již po odstranění ochranné folie jsem si řekla, jak hezky mi tento krém voní. 
Když jsem krém poprvé na ruce použila, krém moc hezky voněl. Ale krém se i velice rychle vstřebává, ještě rychleji než jiné krémy, které jsem kdy měla. Jaký to má vliv n nehty, nemohu posoudit na to je ještě brzy, ale pro mě je tento krém na ruce velmi příjemný a určitě si ho ještě někdy koupím.







Znáte značku Eveline? Máte s ní nějaké zkušenosti?
Mějte hezký zbytek večera, přeje Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.