neděle 5. ledna 2014

Recenze - Freeman pleťová maska

Hezký večer přeji..
Zítra zase do práce.. Vůbec se mi tam nechce..
31.12. 2013 jsem si v drogerii teta koupila další masku od Freemana, tentokrát jílovou s vůní citronu a máty. Velikost je 150ml a cena byla 99,- Kč.

Co maska slibuje : Tato detoxikační maska je obohacena extraktem z máty a citronu, který zklidňuje problematickou pleť, redukuje produkci mazu a zmenšuje vzhled pleťových pórů. Ideální pro T-zónu obličeje u mastné pleti. Obsahuje přírodní ingredience pro Váš lepší pocit a krásu.

Dnes jsem tuto masku měla na sobě už potřetí, nebo teprve potřetí? Masky od Freeman mám moc ráda, krásně voní a po každé aplikaci mám lepší pocit.

U této masky, je to stejné, krásně voní a na obalu píší, že se má nechat zaschnout a poté opláchnout teplou vodou. Na obličeji jsem ji měla cca 10minut a poté mi začala zasychat a trochu lechtat.
Nicméně po opláchnutí obličeje jsem ho měla jemný a hebký. Jsem ráda, že jsem si ji koupila a určitě si koupím další masky. Na fotce jsem se chtěla usmát, ale už to bylo poměrně zaschlé a vůbec mi to nešlo..

Přeji hezký večer a doufám, že se neleknete.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.