pondělí 20. ledna 2014

Tag - 100 otázek, na které se nikdo neptá!


Hezké odpoledne přeji..
Narazila jsem na další TAG, má 100 otázek a viděla jsem ho i ve video verzi. Některé otázky mě bavily, a proto jsem se rozhodla, že si ho zkusím udělat i já.
Můžeme? Tak jdeme na to..




  1. Spíš s otevřenými nebo se zavřenými dveřmi?
    Vždy máme otevřené dveře, jakmile bych je zavřela naše kočičky by se zbláznily, že k nám nemůžou a škrábaly by na dveře.
  2. Bereš si domů šampóny a kondicionéry z hotelu?
    Párkrát jsem už na dovolené v hotelech byla a i nějaké ty šampony tam byly, ale nikdy mi nevyhovovaly, tak jsem neměla důvod brát si je domů.
  3. Spíš se zataženými závěsy nebo žaluziemi? 
    Přes zimu ne, ale v létě si je stahovat musíme, jinak nás probouzí sluníčko do očí.
  4. Ukradla jsi někdy dopravní značku?
    Tohle mě tedy ještě nikdy nenapadlo.
  5. Používáš post-it nálepky?
    Ajajaj, tak to je jedna z mých úchylek. V práci jich mám moc a doma je mám ve svých složkách taky použité.
  6. Vystřihuješ si kupóny, aniž bys je použila?
    To se mi stává docela dost. Většinou se tam nedostanu, a nebo na ně zapomenu.
  7. Bylo by ti milejší, kdyby tě napadl medvěd nebo roj včel?
    Medvěd. Líbí se mi více.
  8. Máš pihy?
    Docela dost a taky zjišťuji, že se mi jich každý rok docela dost vytvoří.
  9. Usmíváš se vždycky na fotkách?
    Asi ne, jen když mě to baví.
  10. Co tě nejvíc u lidí rozčiluje? 
    Je toho hodně, lidská blbost, narážky.
  11. Počítáš někdy kroky při chůzi? 
    Ráda, tohle dělám často. Když někam jdu, zajímá mě kolik je to kroků, a tak si je počítám. Počítání kroků, nebo dřívek v plotech, auta stejných barev, schody..
  12. Už jsi někdy stanovala?
    Jo i když to nebylo úplně stanování, spali jsme ve spacácích ve zřícenině hradu na Moravě.
  13. Kdy jsi naposledy stanovala? 
    Myslím, že to bylo v létě 2010.
  14. Tancuješ někdy i bez hudby?
    Jasně, to mi nedělá problém :-)
  15. Koušeš tužky?
    Kousala jsem dřív, ale teď mám pentilky a u těch je to trochu těžší.
  16. S kolika lidmi jsi strávila tento týden?
    Na to, že je teprve pondělí asi dost. Přítel, 7 kolegyň, šéf, veterinářka, doktorka, náhodní kolegové.
  17. Jak velkou máš postel? 
    Normální dvoulůžko.
  18. Jaká je tvá písnička týdne? 
    Caro Emerald - A night like this, mám ráda její písničky a zrovna teď mě baví tahle.
  19. Vadí ti, když kluci nosí růžovou? 
    Nevadí, je to jejich věc a některým může i slušet.
  20. Díváš se na kreslené filmy?
    Na jak které.
  21. Jaký je tvůj nejoblíbenější film? 
    Vyloženě jeden oblíbený nemám. Mám ráda Desperada, Od soumraku do úsvitu, Nespoutaný Django, a tak.
  22. Kde bys zahrabala poklad, kdybys nějaký měla? 
    Nikde, všechno bych utratila, proč si něco schovávat :-)
  23. Co piješ k večeři? 
    Většinou obyčejnou neperlivou vodu.
  24. Do čeho si namáčíš kuřecí nugety?
    Nugety moc často nemám, ale asi sladko kyselá omáčka u McDonalds.
  25. Tvoje oblíbené jídlo? 
    Vím, vím.. Pavlišovský řízek, ten když někde je, vždy si ho objednám.
  26. Na které filmy můžeš koukat pořád a stále se ti líbí? 
    Desperado, Nespoutaný Django, Pelíšky..
  27. Koho jsi naposledy políbila?
    Je to míněno na lidi nebo zvířata? Z lidí samozřejmě přítel u zvířátek kočička. Byla na očkování a bála se.
  28. Byla jsi skautka? 
    Ne.
  29. Nechala by ses vyfotit nahá do časopisu?
    Asi jo, s tím bych neměla problém, když by to nebylo nic vulgárního.
  30. Kdy jsi naposledy napsala dopis na papír? 
    To už nějaký ten rok bude.. Já to mám ráda, ale když si vezmu jak dlouho to vždy poště trvá, tak mail nebo sms je vážně rychlejší.
  31. Umíš u auta vyměnit olej? 
    Teoreticky ano, ale ještě jsem to nezkoušela.
  32. Už jsi někdy dostala pokutu za rychlou jízdu? 
    Ne a sama se tomu dost divím.
  33. Už ti někdy při jízdě autem došly pohonné hmoty? 
    Došel mně plyn, ale přehodila jsem na benzín a v pohodě.
  34. Jaký je tvůj oblíbený sendvič?
    Sendviče nejím.
  35. Co je nejlepší jídlo k snídani?
    Jím teď podle jídelníčku a to mám většinou nějaké tmavé pečivo, lučinu linii a zeleninu.
  36. Kdy běžně chodíš spát? 
    Jak kdy, většinou mezi 21 a 22hodinou.
  37. Jsi líná? 
    Jak na co.
  38. Za co ses jako dítě převlékala na karneval? 
    Tohle mně nikdy nebavilo.
  39. Jaké je tvé znamení v čínském horoskopu? 
    To náhodou vím, jsem tygr.
  40. Kolik jazyků umíš? 
    Česky, rozumím slovensky, učila jsem se anglicky a rusky.
  41. Odebíráš nějaké časopisy? 
    Ne. Najdu si to na netu
  42. Máš radši lego nebo pexeso? 
    Lego.
  43. Jsi tvrdohlavá?
    Moc.
  44. Kdo je lepší - Lucie Bílá nebo Gabriela Gunčíková? 
    Ani jednu nedokážu poslouchat a vždy musím přeladit rádio.
  45. Dívala ses někdy na mýdlovou operu? 
    Vím, co to je a taky mohu říct, že ne.
  46. Máš strach z výšek?
    Ne.
  47. Zpíváš si v autě?
    Pokaždé když jsem v autě.
  48. Zpíváš si ve sprše? 
    Nemám sprchu a nezpívám.
  49. Tancuješ v autě? 
    Jasný, kdo ne.
  50. Už jsi někdy použila střelnou zbraň? 
    Ne.
  51. Kdy sis naposledy nechala dělat portrét od fotografa? 
    To už je dlouho.
  52. Zdají se ti muzikály kýčovité?
    Mám ráda muzikály.
  53. Jsou pro tebe Vánoce stres? 
    Vánoce jsou stres. Kde jsou svátky klidu a míru? Je to jen o penězích a sprintu.
  54. Už jsi někdy jedla pirožky?
    Ne.
  55. Jaký je tvůj oblíbený ovocný koláč?
    Jablečný.
  56. Čím jsi chtěla být jako dítě?
    Policejním detektivem na oddělení vražd.
  57. Věříš na duchy?
    Nemůžu říct, že přímo na duchy, ale na něco věřím.
  58. Už jsi někdy měla pocit deja vu?
    Mívám docela často.
  59. Bereš denně vitamíny? 
    Ano. Panthenol a Biosil.
  60. Nosíš pantofle nebo bačkory?
    Pantofle.
  61. Nosíš župan? 
    Ne a nikdy jsem ho nenosila.
  62. V čem spíš? 
    V tričku.
  63. První koncert? 
    Chinaski.
  64. Tesco, Kaufland nebo Billa?
    Jak na co. Nejčastěji Tesco, poté Kaufland.
  65. Nike nebo Adidas? 
    Nike.
  66. Brambůrky nebo křupky?
    Paprikové a česnekové brambůrky.
  67. Buráky nebo slunečnicová semínka?
    Asi slunečnicová semínka nebo buráky nesolené.
  68. Už jsi něco slyšela o skupině Tres bien?
    Ne proč?
  69. Brala jsi někdy hodiny tance? 
    V tanečních jsem nebyla. Jinak jsem chodila na zumbu a bříšní tance.
  70. Jaké povolání by měl mít tvůj budoucí partner? 
    Toho pravého jsem našla a ten dělá internet a připojování velkých firem. Navíc rozumí technice a počítačům.
  71. Umíš srolovat jazyk?
    Ne.
  72. Už jsi někdy vyhrála v soutěži slabikování/recitaci? 
    Ne.
  73. Už jsi někdy plakala radostí?
    Ano.
  74. Máš nějaké gramofonové desky?
    Ne.
  75. Máš gramofon? 
    ?
  76. Zapaluješ pravidelně kadidlo?
    Ne.
  77. Už jsi někdy byla zamilovaná? 
    Ano a pořád jsem.
  78. Čí koncert bys ráda viděla?
    Jej toho by bylo. Kabáti, Sto zvířat to by bylo z našich krajů a ze zahraničí jednoznačně Eminema.
  79. Na jakém koncertě jsi byla naposledy?
    Kabáti.
  80. Studený nebo horký čaj? 
    Studený.
  81. Čaj nebo káva?
    Jak kdy.
  82. Gumoví medvídci nebo čokoláda?
    Čokoláda, to je jasná volba.
  83. Umíš dobře plavat?
    Ano.
  84. Umíš zadržet dech bez ucpání nosu? 
    Ano
  85. Jsi trpělivá?
    Ne.
  86. Dj nebo skupina na svatbě? 
    O tom jsem nepřemýšlela, asi radši skupina.
  87. Už jsi někdy vyhrála v nějaké soutěži? 
    Já mám v životě na výhry smůlu. Ale zase štěstí v lásce.
  88. Už jsi někdy byla na plastické operaci? 
    Ne.
  89. Máš raději černé nebo zelené olivy? 
    Nejím olivy.
  90. Umíš plést, nebo háčkovat?
    Ano, ale nedělám to.
  91. Ideální místo pro krb? 
    Obývák asi, ale ne že by se mi to líbilo.
  92. Chceš se vdát?
    Jednou ano.
  93. Pokud jsi v manželství, tak jak dlouho?
    Ve vztahu jsem skoro 13 let.
  94. Do koho jsi byla na střední škole zamilovaná? 
    Do mého přítele.
  95. Vynucuješ si někdy věci pláčem nebo vztekem? 
    Dřív jo, teď už na to nikdo nezabere.
  96. Máš děti? 
    Ne.
  97. Chceš děti? 
    Jednou asi jo, ale když kolem sebe vidím ty nevychovaný parchanty, tak si to rozmýšlím. 
  98. Tvoje oblíbená barva?
    Černá, fialová, růžová, zelená..
  99. Chybí ti právě někdo?
    Právě mi chybí babička, která už není mezi námi.
  100. Něco, co se ti přihodilo ve škole/práci?
    V práci je to pořád samej problém, radši ani nemluvit.
Pokud se vám podařilo to dočíst až sem, gratuluji. A jestli se na tento TAG chystáte dejte mi odkaz dolů.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.