čtvrtek 27. února 2014

Dnešní look...

Hezký večer přeji..

Mimo jiné jsem si dnes objednala něco, na co se nesmírně těším, pokud to vyjde, balíček mi přijde v pondělí, tak vám to poté ukáži...

Ale teď k dnešnímu článku a líčení. Zvolila jsem líčení rychlé a to které se mi moc líbí..


Na obličeji mám :
báze pod make-up - Make-up base Matt Control od Dermacolu
make-up - Affinimat v odstínu 09 OPAL ROSE od Maybelline 
korektor - Fit Me! od Maybelline v odstínu 15
pudr - Fit Me! od Maybelline v odstínu 125 Nude Beige
tvářenka -  Antique od Sleek
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek 
rtěnka : Moisture Renew v odstínu 125 To nude or not to nude? od Rimmelu

Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - přes celé víčko jsem použila Color Tattoo od Maybelline v odstínu 35 On and on Bronze, do vnějšího koutku a do záhybu jsem použila nejtmavší hnědý odstín z paletky 070 Mud Spencer & Coralle Hill od Catrice, do vnitřního koutku a na zbtek pohyblivého víčka jsem použila Liquid Metal v odstínu 040 Under Treasure od Catrice, na obě víčka jsem použila tekuté linky od essence, řasenku mám Dermacol Imperial Gold
obočí - Eye brow stylist v odstínu 020 Date with Ash-ton od Catrice, lash & brow gel mascara od essence








Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.