neděle 9. února 2014

Nákupy...

Hezký nedělní podvečer přeji..
Jak jste si užili víkend, který svým počasím připomínal jaro? Teploty kolem 7 stupňů v únoru.. dobrý, jen se bojím, že to přijde později..
Včera brzy ráno přítele volali na pohotovost a musel jet do Špindlu. Věděla jsem, že to bude na delší dobu, a tak jsem přemýšlela co budu dělat.
Bylo kolem půl osmé ráno a věděla jsem, že uklízet se mi nechce, vařit složitý oběd taky ne.. Tak jsem si řekla, že pojedu za babičkou na hřbitov. Cestou do HK jsem to vzala přes Pardubice a to jsem asi neměla dělat..
Vzhledem k tomu, že Catrice v HK máme pouze na jednom místě a to už nedoplňují, tak jsem cestu do Pce uvítala jako možnost podívat se na novou edici Celtica. No novou, už není úplně nová..
V klidu jsem si prošla prodejny Rossmann, tetu i DM drogerii.

Začala jsem v Rossmann drogerii. Tam jsem dostala k celému nákup dárek zdarma a to ve formě sprchového krámu od značky Fa, k nákupu byl zdarma. Vzala jsem si jedny odličovací ubrousky od značky Synergen , měly by být s vůní maliny, a na vrchu balení je umělohmotný uzavíratelný obal. V balení je 25 kusů a cena byla 45,- Kč. Tuto značku mám odzkoušenou a vyhovují mi, tak uvidím, jak na tom budou tyto ubrousky s vůní. Jedno balení odličovacích tamponků od značky Lilibe, v balení jich je 70 a cena byla 23,- Kč. Potom jsem konečně našla stojánek kde mají kosmetiku Catrice ve výprodeji. Tam jsem si vybrala dva laky na nehty a jeden oční stín. Krabička u stínu na oči je prasklá, cena stínu byla 24,- Kč. Číslo stínu je 450 a název je Oh, It´s Toffeeful!, je to krásná zlatavo-hnědá barvička. Ty dva laky na nehty co jsem si tam vybrala jsou čísla 22 Bricky Mouse, tmavší oranžovo-hnědá barva a druhý lak je 37 The Effect Maker, světle hnědá barva a má v sobě jemný třpyt. Cena těchto laků ve výprodeji byla 54,- Kč za jeden. Konečně jsem si koupila i vychvalovaný korektor Catrice Camouflage cream v odstínu 020 Light Beige, dnes jsem ho už použila na líčení a je vážně super. Časem na něj udělám recenzi. No a nakonec jsem dorazila k hlavnímu stojanu značky Catrice. A co se týče limitky s názvem Celtice, ach.. Zamilovala jsem se do laků na nehty a očních stínů. Nakonec jsem si vzala jeden stín na oči. Jeho číslo je C02 - LOVEnder, je to krásná studená růžová s leskem. Vážně mě ta barva uchvátila. Dále jsem si z této limitky vzala dva laky. Oba jsou fialové, jeden tmavší a jeden světlejší, oba v sobě mají drobné třpytky. Jde o odstíny C01 Paralilac a C04 LOVEnder. Jedna barva hezčí než druhá. Už se těším až všechny ty laky postupně vyzkouším. Nakonec jsem do košíku přihodila ještě dvě věci od Catrice. A to jednu paletku, kde jsou 4 stíny s názvem 100 F´rosen Yoghurt, jsou zde odstíny do růžova. Poslední věc je Smokey eyes pencil v odstínu 030 It´s A Pleasure, Treasure! Krásná zelená barvička a na druhé straně tužky je i příjemný štěteček na rozblendění.
Tak to by bylo v Rossmannu vše, a takto to vše vypadalo.




C02 - LOVEnder

C02 - LOVEnder na ruce





C02 - LOVEnder na ruce na sluníčku

V Rossmanu jsem zahlédla i novou vůni od miss sporty, mají celkem 4 různé vůně, cena v Rossmannu byla 240,- Kč, ale jednu vůni neměli v testeru a tak jsem si šla projít i zbylé drogerie. V tetě opět neměli jeden tester a cena byla 220,- Kč, nakonec jsem zašla i do DM drogerie, kde měli testery všech vůní a já se zamilovala do vůně Morning baby, ještě se mi líbila vůně Pump up booster. Cena v Dm drogerii je 200,- Kč a vzala jsem vůni Morning baby, ale ještě mě láká ta druhá. No uvidíme.




A když už jsem šla zpět k autu narazila jsem na jeden takový malý obchůdek, kde mě přes výlohu zaujala značka Artdeco, nakonec tedy značka Artdeco zůstala v obchodě, ale byla tam i značka Bourjois. Paní prodavačka mi na mou pleť doporučila make-up healthy mix a na mou pleť mi vyšel odstín 51. Potřebovala jsem i nějaký lehčí make up. Dnes jsem ho měla na sobě, není příliš krycí, ale mně to vyhovuje a je lehký.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.