úterý 18. února 2014

Nákupy za minulé týdny a looky..

Hezké dopoledne přeji,
velice se omlouvám, že jsem teď nějakou dobu nepsala, ale nějak nezvládám. Vše se na mě hrne, ale slibuji, že se polepším..
Ale teď už k článku..Ukáži vám včerejší líčení a nákupy.. Čím začneme? Začneme nákupy..

Jako první jsem si koupila sadu výrobků od Gabrielly Salvete, cena byla 169,- Kč a balení obsahovalo řasenku, tužku na oči a lak na nehty z řady stars. A při stejném nákupu jsem si koupila make up od Maybelline z řady Affinimat v odstínu 09 Opal rose. Nevím jak vy, ale při koupi make upů už mi začínají vadit ty umělá světla v drogeriích, těžko se vybírá správný odstín. Nicméně tento výběr se mi povedl a z tohoto make upu mám radost. Lak na nehty je krásný, už jsem ho i použila na lakování a jsem nadšená z té barvy. Kupodivu mne mile překvapila i řasenka, její kartáček je zvláštní, ale řasy hezky oddělí.
















Další nákup, byl nákup ve výprodeji v tetě. Náhodou jsem tam narazila na výprodejový stojánek a mimo jiné tam byla ve výprodeji i kosmetika uma. Není příliš známá, ale já ji mám ráda, pigmentaci mají dobrou. Laky na nehty tam jeden prodávali za 20,- Kč a tužka na oči stála ve výprodeji 39,- Kč.











Poslední nákup byl opět v tetě. Potřebovala jsem nějaký deodorant a ještě jsem si do košíku přihodila jeden lak na nehty z výprodeje od umy.











Na obličeji mám :
báze pod make-up - satin make-up base od Dermacolu
make-up - Affinimat v odstínu 09 OPAL ROSE od Maybelline 
korektor - Re-touch Light - reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - Smooth Skin od NYC v odstínu Translucent
tvářenka -  Rose Gold od Sleek
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek 
rtěnka : Moisture Renew v odstínu 125 To nude or not to nude? od Rimmelu

Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - na celé víčko jsem použila stíny od Catrice Intensif Eye v odstínu 090 Ninja Purples 
řasenka - d´amore od Gabrielly Salvete
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton







Koupil si někdo z vás ten set od Gabrielly Salvete? Znáte značku uma?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.