neděle 2. února 2014

První dojmy po použití Lush a dnešní look...

Hezké nedělní odpoledne přeji..

Jak jste si užili víkend? Doufám, že jste si odpočinuli a máte dost energie na pracovní nebo školní týden..
Jak jistě víte, tak mám doma 3 kočičky, ale co možná nevíte je to, že mám doma ještě morčátko a štíra. No a štír mi dnes ráno připravil jedno překvapení, ze kterého tedy moc velkou radost nemáme. Narodili se nám malí štírci. A je jich dost, otázka je kolik jich přežije a co potom s nimi. Ale to je ještě čas. Foto Vám dám dolů pod článek.

Ale teď k tématu článku. To, že mi přišla objednávka z Lushe už víte a dnes jsem si udělala relaxační hodinku a některé produkty jsem vyzkoušela. Dnes jsem vyzkoušela Rub Rub Rub, Veganese, Breath of Fresh Air, Let the Good Times Roll, Shine So bright a šampuk New.

Vezmeme to postupně. Nejdříve jsem si odlíčila obličej odličovacím ubrouskem, potom jsem pleť dočistila přípravkem Breath of Fresh Air, párkrát jsem s ním nastříkala odličovací tamponek a divila jsem se kolik nečistot tam ještě bylo. Po použití tohoto přípravku jsem měla pleť jemnou a hladkou, dále jsem přešla na peeling obličeje. Na to jsem si vzala krásně voňavého společníka Let the good Times Roll. Je to žlutá pasta, kterou si kousek uždibnete a v dlani z ní a pár kapek vody uděláte kašičku, kterou použijete jako peeling na obličej. Není to moc drsné, a celou dobu to krásně voní. Navíc je to z obličeje cítit ještě teď a to už jsem tak hodinu po koupeli. Když už jsem byla u peelingu, pokračovala jsem peelingem na těle a k tomu mám nového společníka Rub Rub Rub. Bála jsem se použití, když tam jsou kousky soli, ale musím říct, že jsem mile překvapena. Tělo je hezky provoněné, jakoby uvolněné, hezky vydrhnuté a to čeho jsem se tak bála, že ty kousky soli budou moc hrubé, bylo úplně zbytečné. Ta sůl se velmi rychle na těle rozpustila. Nakonec jsem přešla na vlasy a to jsem poprvé použila šampuk New. Je určen na vypadávání vlasů. Jeho vůně je docela kořeněná, ale to mi nevadí. V životě jsem takovýto šampon nepoužila, a proto jsem byla překvapena jak hezky dokáže na vlasech vytvořit pěnu. když jsem si ho z vlasů smývala vlasy jako by vrzaly, jak jdou dobře umyté. trochu jsem se osušila, pročesala a dala jsem na ně Veganese. Při tom česání jsem žádný rozdíl nepozorovala a rozčesala jsem je snadno. Veganese je oplachový kondicionér na vlasy, který by měl na vlasech udělat trochu objem a zajistit lesk vlasů. Tak na pozorování lesku po jednom použití je brzy, ale objem trochu udělal. A jako poslední produkt jsem použila Shine So Bright na konečky vlasů. Mělo by to pomáhat na třepení konečků. To samozřejmě ještě nevím, ale ve vlasech krásně voní.

Po tomto relaxu ve jménu Lush, jsem krásně odpočatá, užila jsem si koupel i aroma terapii, pleť mám krásně vyčištěnou a hladkou, vlasy bohaté, voňavé a pokožku voňavou. Za mně tedy velká spokojenost.

všechny produkty

Let the Good Times Roll

Rub Rub Rub


Veganese


Dnešní look :

Na obličeji mám :
báze pod make-up - Rimmel Stay Matte 
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige
korektor - Re-touch Light - reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - Suede effect Pressed Powder od Sleek
tvářenka -Rose Gold od Sleek

Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - na pohyblivém víčku jsem použila stín On and on Bronze od Maybelline color tattoo, v záhybu oka mám odstín nanda devi od Stila přes obě víčka jsem použila černou tekutou linku od Catrice
řasenka - Dermacol Imperial Gold
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton








A tady máte foto maminky štíra a dětiček..




Hezký večer Vám přeje Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.