sobota 1. února 2014

První objednávka z e-shopu Lush

Hezký sobotní večer přeji..
Omlouvám se, že jsem včera nenapsala článek, ale vypověděla mi technika a můj notebook asi ukončil svůj život. V každém případě, dnes mi přítel zprovoznil náhradní pc a už jsem zase online. Ono číst si vše na mobilu jde, ale psát články, to už je něco jiného.Nicméně konec omluv a teď jdeme na článek.
Pro někoho z vás bude jistě tento článek o značce, kterou již třeba miluje nebo používá a nebude to pro vás nic nového, ale pro ty z vás, které ji neznají to může být další článek s názorem někoho jiného.

Značka Lush je známá tím, že je to čerstvá ručně vyráběná kosmetika, netestovaná na zvířatech. Což s mým zvyšujícím se věkem začínám oceňovat víc a víc.

Nedalo mi to, a potom co jsem si objednala startovací balíček z českého e-shopu www.lushcz.cz, ze kterého jsem byla nadšená, jak to krásně vše vonělo, jsem si objednala i plná balení. A navíc jsem tam v těch jejich slevách narazila na dva produkty, které jsem si chtěla objednat a zkusit. Když už jsem na těch stránkách byla a byla jsem rozhodnutá si něco koupit, podívala jsem se i na všechny sekce. A to jsem neměla dělat... Pořád jsem přihazovala do košíku až jsem se dostala na sumu, která byla tedy ohromná. Původní cena zboží byla něco kolem 4000,- Kč. A to se mi zdálo najednou hrozně moc peněz. Sice chodím do práce a vydělávám si, ale mám jiné, důležitější, výdaje na život, takže jsem musela z košíku něco vyřadit. Ale jak vyřadit něco z něčeho když vlastně ani nevíte jak to v reálu voní, vypadá a co to umí? Začala jsem brouzdat po googlu a četla jsem si názory jiných bloggerek, vím, že každý názor je pro daného člověka, ale nakonec jsem to zredukovala a vybrala produkty, které mě zaujaly nejvíce. V košíku jsem nakonec měla 9 věcí. Dostala jsem se přes hranici 1800,- Kč a doprava tedy po ČR zdarma. Hurá a druhé hurá se konalo, když jsem si ještě mohla přihodit nějaké vzorečky zdarma. Vzhledem k tomu, že jsem to objednávala ve středu večer, chtěla jsem mít objednávku doma co nejdříve, zadala jsem si platbu přes dobírku, která mě vyšla na 25,- Kč. No a světe div se, v pátek jsem měla balíček v ruce..
Přišel mi ještě do práce, tak jsem si jeho rozbalování moc neužila, ale všechno tak krásně vonělo, že jsem se nemohla dočkat domů.

Po příjezdu domů jsem si mohla vše v klidu prohlédnout a radovat se i z maličkostí. Například i z balení, sice to poslali v normální krabici, ale ta byla přelepená lepící páskou na které je napsáno : Zabaleno s láskou, odesláno s polibkem. Vím, je to zbytečnost, ale líbí se mi a přišlo mi to milé. Po otevření krabice, jsem jako první narazila na jejich katalog, je sice v aj, ale co dnes nedokáže překladač, že? Po prohrabání se výplní, jsem se konečně dostala k objednávce.


milý popisek na lepící pásce

obsah v krabici

objednávka

No a co, že jsem si to tedy objednala?

1) Let the Good Times Roll 100g ve slevě za 143,- Kč
2) Oranžáda 100g ve slevě za 77,- Kč
3) New 55g za 235,- Kč
4) Seanik 55g za 235,- Kč
5) Breath of Fresh Air 100ml za 145,- Kč
6) Shine So Bright 10g za 250,- Kč
7) Veganese 100ml za 169,- Kč
8) Rub Rub Rub 245ml za 365,- Kč
9) Plechovka kulatá 10g, dva kusy, cena za jeden 100,- Kč 

a k tomu vzorečky Buffy / Karma mýdlo / Maxifík


1) Let the Good Times Roll - když jsem tento výrobek viděla v nabídce 50% slev bylo jasné, že ho chci. Mini vzoreček jsem měla ve startovacím balíčku a uchvátila mě ta sladká vůně. Ta je z obličeje cítit minimálně ještě půl hodiny po použití, navíc jsem měla ze vzorečku dojem, že i regulovat tvorbu mazu na mé pleti. 






2) Oranžáda - kousek krájeného mýdla s vůní po pomerančech, miluji vůni citrusů, když jsem ten kousek mýdla otevřela, začal krásně vonět. Je to hodně těžký kousek a myslím, že nějakou chvíli mi vydrží.





3) New - tak toto je můj první tuhý šampon, tento by měl být na padající vlasy. Né, že by mi moje vlasy padaly nějak hodně, ale svoje vlasy mám ráda a nechci nic ponechat náhodě. Na stránkách shopu píší, že obsahuje nové koření, hřebíček, skořici a kopřivu. Nic co by mohlo vlasům ublížit. Po otevření je cítit to koření, které je v tom obsaženo, ale není to nic co by mi vadilo. No a k tomuto šampuku jsem si objednala i tu jejich kulatou plechovku, do které se tyto šampony krásně vejdou.






4) Seanik - druhý tuhý šampon v objednávce. Tento by měl být pro všechny typy vlasů, pro jejich výživu. Tento šampon voní po moři a obsahuje mořské řasy Nori. K němu jsem si koupila druhou plechovku na úschovu.






5) Breath of Fresh Air - toto je pleťová voda s obsahem soli, aloe vera a růže, která by měla fungovat na dočištění pleti a nebo jako osvěžení přes den v podobě rozprašovače. Na tento výrobek jsem četla poměrně hodně chvály, a proto jsem se rozhodla, že ho zkusím.




6) Shine So Bright - tak na tento mini kalíšek jsem vážně hodně zvědavá. Podle stránek Lushcz, by to měl být pomocník na roztřepené konečky vlasů a ty já bohužel s mým typem vlasů mám. Kalíšek obsahuje vejce, olivový a kokosový olej. A musím říct, že vážně krásně voní. Dnes ráno jsem si ho trošku vetřela do konečků a vlasy mi stále voní.  



  

7) Veganese - jak jsem psala již v článku výše, mám ráda svoje vlasy a miluji citrusy. U tohoto produktu se obojí spojilo. Podle stránek by měl tento kondicionér vlasy nezatěžovat a zároveň uchovávat objem. Obsahuje citron pro lesk vlasů, mořskou řasu pro měkkost a bylinné nálevy pro zdravou pokožku hlavy. Už jsem psala, že hezky voní ?




8) Rub Rub Rub - o tomto tělovém peelingu jsem již hodně četla a slyšela, proto jsem si jeden objednala i sama pro sebe. Dnes ráno jsem ho již zkusila a je to pro mě trochu zvláštní, když jsou v tom ty kousky soli, ale tělo krásně vydrhne i vyhladí. Vůně je pro mě naprosto skvělá, je tam kapka citronové šťávy a vůně květů mimozy. 





Nakonec tu mám vzorečky zdarma. Popis je na nich, ale pokud by vám nestačil je na stránkách Lushcz.cz.







Na závěr : shrnuto a podtrženo, nákupu nelituji, protože rychlost odeslání, kvalita zabalení je na 1, vůně zboží je také na 1. Za sebe tedy mohu říct, že toto nebyl poslední nákup této značky a jakmile toto spotřebuji dám vědět.
No vidíte, to jsem si myslela, že to bude jen takový krátký článek s hromadou fotek, pokud to bylo moc zdlouhavé omlouvám se, ale mám z toho vážně radost.

A co vy? Propadli jste této značce nebo vás nechává chladnou? Myslíte si, že se to za tuto cenu vyplatí? A jaký je váš oblíbený produkt?¨

hezký večer přeje Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.