středa 5. března 2014

Dnešní look kosmetikou Hean..

Hezký večer přeji všem...

Dnes tu pro Vás mám ukázku líčení se značkou Hean, kterou jsem si koupila na stránkách http://www.cosmetics4you.cz/. Na ruce bez báze se mi ty stíny až tak výrazné nezdály, ale jakmile jsem použila bázi pod oční stíny sama jsem se divila jak moc výrazné ty barvy jsou. No vlastně to můžete posoudit i vy.

Ale ještě než Vám ukáži líčení s Hean, tak Vám chci ukázat, co jsem dnes dostala od mojí milované maminky. Dnes jsem je jela navštívit a náhodou jsem tam uviděla lak, který se mi hrozně líbil a moje maminka mi řekla, ať si ho vezmu. Chci Vám představit pro někoho již jistě známý lak od essence z řady nail art s názvem 101 dalmations. Mamince moc děkuji, je krásný..








Na obličeji mám :
báze pod make-up - Make-up base Matt Control od Dermacolu
make-up - Affinimat v odstínu 09 OPAL ROSE od Maybelline 
korektor - Fit Me! od Maybelline v odstínu 15
pudr - Fit Me! od Maybelline v odstínu 125 Nude Beige
tvářenka -  Rose Gold od Sleek
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek 
rtěnka : cappucino od Hean

Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - na oku mám stíny od značky Hean, do vnějšího koutku až do půli víčka jsem použila stín číslo 882 a na zbytek víčka jsem použila oční stín číslo 293HD, na obě víčka jsem použila tekuté linky od essence, řasenku mám Dermacol Imperial Gold
obočí - Eye brow stylist v odstínu 020 Date with Ash-ton od Catrice, lash & brow gel mascara od essence








Znáte tuto značku? Líbí se Vám? 
Za jakýkoli komentář budu ráda..
Vaše Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.