neděle 16. března 2014

Dnešní look...

Hezkou větrnou neděli přeji..

Nevím jak u Vás, ale tady v HK to pěkně to fouká.. Dnes pro Vás mám dnešní líčení.. Chtěla jsem něco výraznějšího tak jsem použila paletku od Sleek Ultra Matts V2 odstín Orbit..

Na obličeji mám :
báze pod make-up - 5 sec Perfect Blur od Garnieru
make-up - Affinimat v odstínu 09 OPAL ROSE od Maybelline 
korektor - Camouflage v odstínu 20 od Catrice
pudr - Fit Me! od Maybelline v odstínu 125 Nude Beige
tvářenka - 02 Pink me od essence z řady Be loud!
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek 
rtěnka - Ultimate colour v odstínu 240 Hey Nude od Catrice

Na očích :
báze pod stíny - Prime and potion od Urban Decay v odstínu anti aging, kterou jsem dostala jako dárek k paletce Naked 3

stíny - přes celé víčko jsem použila odstín Orbit z paletky Ultra Matts V2 od Sleek, do vnějšího koutku jsem použila pigment Platinum od MAC, na obě víčka jsem použila tekuté linky od essence, řasenku mám 2000 Calories od Max Factor
obočí - Eye brow stylist v odstínu 020 Date with Ash-ton od Catrice, lash & brow gel mascara od essence
Po vytvoření celého make upu jsem ho zafixovala fixačním pudrem od essence.













Hezký den přeje Lucka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.