úterý 4. března 2014

Jeden malý TIP ! ! !

Mám tu pro Vás TIP....
Narazila jsem na něj náhodou, když jsem šla dnes v HK do Futura.. Procházela jsem kolem prodejny Body Basics a vidím poutač na vše 70% sleva. Zašla jsem dovnitř a něco málo jsem si odnesla.
Koupila jsem si koupelovou sůl s vůní brazil orange, velikost balení 250g, původní cena 129,- Kč, cena po slevě 39,- Kč. K tomu jsem si ještě přihodila do košíčku 3 mini soli, jednu modrou, zelenou a růžovou. Původní cena mini soli do koupele byla 15,- Kč za kus, cena po slevě 4,50 Kč. To jsou dobré ceny ne?
Celkem mě nákup stál 52,- Kč. Takže pokud máte poblíž prodejnu Body Basics doporučuji se tam jít podívat. Moji kočičku to taky zajímalo...

Hezký večer přeje Lucka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.