čtvrtek 20. března 2014

Mini nákupy a lakování...

Hezký večer přeji..
Dnes bylo tak krásně a já musela sedět v práci, to byla muka, ale cestou z práce, jsem si udělala radost. Já vím, že jsem říkala, že v březnu nebudu nic kupovat, ale vlastně jsem to vše víceméně potřebovala, znáte to taky?
Už nějakou dobu jsem pokukovala po nové řadě od Gliss Kur, miliony zářivých odlesků. Asi jako většina žen, bych si přála okouzlit krásnými a lesklými vlasy.. No od přírody mi nebylo přáno a tak, když jsem viděla tuto řadu v akci, řekla jsem si, že si ji pořídím a vyzkouším. Šampon a balzám jsem pořídila za 70,- Kč a expresní balzám za cenu 80,- Kč. Už se těším jakmile produkty vyzkouším..
Z dekorativní kosmetiky jsem si pořídila řasenku od miss sporty Studio lash, její cena byla 79,- Kč, u řasenky se nedalo nic dělat. Vážně jsem nějakou potřebovala, všechny mé řasenky začínají vysychat a už nedělají svoji práci. Dále jsem si koupila černé gelové linky od firmy uma, linky miluji a používám je téměř denně, ale když mi moje gelové začaly tvrdnout řekla jsem si, že potřebuji nové. Cena tuším kolem 50,- Kč. Jen tak jsem si je zkusila na hřbet ruky a musím říct, že vypadají vážně dobře. Potom jsem si koupila dva laky, jeden od essence, za cenu 29,- Kč, je to lak, který je speciálně určený na razítka, mám jednu tabulku na razítka a moje laky na to nebyly úplně vhodné. Druhý lak je od miss sporty a je to 5 v 1, víte jak, slibuje, že se vám nehty nebudou lámat, budou růst, lesk atd.. No uvidíme jak bude fungovat. Dále jsem si pořídila dva pilníčky na nehty, ty moje už jsou hrozné, jeden menší od uma do kabelky a druhý, který má každou stranu určenou na něco jiného. A poslední kup byl make up od Dermacolu Matt control, který by měl matovat po dobu až 18hodin. Ne, nevěřím, že to vydrží tak dlouho, ale jsem na něj zvědavá. Zítra ho vyzkouším a dám vědět.







Moje milovaná maminka pracuje jako knihovnice, a tak jsem toho po dlouhé době využila a půjčila jsem si nějaké knížky. No půjčila, můžu si je nechat a poslat dál až je dočtu. V knihovně kde mamka pracuje dělají každý rok bazar vyřazených knížek, kde jednu knihu prodávají za 2,- Kč. No a tyto knížky byly v hromadě, která je již na tento bazar připravená. Ano, ano, je to samá vražda a smrt, ale detektivky mám ráda od malička.



Jako poslední co vám chci ukázat je moje lakování, u kterého ty hrany nehtů nejsou nejlepší, ale než jsem se odhodlala tento lak vyzkoušet, trochu mi to trvalo. Někdy před měsícem jsem v dm narazila na výprodejový stojánek. Byl tam lak od essence s thermo effectem, původní cena 55,- Kč, ale vzhledem k tomu, že je lahvička prasklá, prodávali ho za 25,- Kč. Nemohla jsem ho tam nechat. Kdo z vás to ještě neviděl, nalakujete dvě vrstvy, má to takovou růžovou barvu, ale v okamžiku, kdy je vám zima, nebo si myjete ruce studenou vodou, ty studená místa začnou být tmavě fialová. Nejhezčí je okamžik, kdy máte jinak barevné pouze konečky nehtů, a to potom vypadá takto :






Znáte někdo tento lak? Jaké barvy máte? A jaké máte rádi knížky vy?
Za jakýkoli komentář budu ráda
Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.