neděle 30. března 2014

Moji miláčci od Rimmelu..

Hezké odpoledne,
dnes tu pro Vás mám rychlou recenzi na rtěnky, do kterých jsem se vážně zamilovala. Jsou to rtěnky od značky Rimmel Moisture Renew.

Já mám doma 4 odstíny : 125 To nude or not to nude? 180 Vintage pink, 200 Latino a 210 Fancy. Nejtmavší z nich je odstín 180 Vintage pink, ale je to krásná barvička.
Normální cena je myslím něco kolem 130,- nebo 140,- Kč, ale poměrně často je na značku Rimmel sleva, takže já jsem je všechny pořídila za cenu kolem 100,- Kč.

Musím říct, že se mi líbí i plastový fialový obal. Rtěnky jsou hezky krémové a dobře pigmentované, rozhodně bych doporučila jít se na ně podívat do drogerií.

Já sama mám v oku ještě jeden nebo dva odstíny, tak uvidíme jestli odolám nebo si je časem pořídím..







Ještě tu mám jedno rychlo líčení na dnešek, kdy jsem potřebovala něco vážně rychlého. Použila jsem Color Tattoo v odstínu 20 Turquoise Forever, krásná modrá barvička. Použila jsem je pouze na linky, ale i tak hezky vynikla barva.






Hezký zbytek dne přeje
Lucka

2 komentáře:

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.