sobota 22. března 2014

Nákup na bestmakeup.cz

Krásnou slunečnou sobotu přeji Vám všem..
Včera jsem si jela pro balíček, který mi poslala paní Lucie ze stránek bestmakeup.cz, odkaz na stránky tady. Vím, že paní Lucii se včera narodil syn Kubík, ještě jednou tedy gratuluji.

Z těchto stránek jsem již nakupovala kosmetiku Sleek a byla jsem spokojená ochotou a vstřícností paní Lucie. Tentokrát mě tyto stránky nalákaly 5% slevou na značku Glazel, která tam v tu dobu byla. Dlouho jsem se rozmýšlela zda něco pořídit nebo ne.

Náhodou jsem narazila na jednu recenzi na pudr od značky Glazel, řekla jsem si, i když mám pudrů dost, pořídím si jeden minerální, který jsem ještě ve své kosmetické sbírce neměla. Když už jsem byla u toho a v košíku jsem měla ten pudr, řekla jsem si, že tu slevu využiji i na jejich oční stíny. Na internetu jsem viděla nějaké fotky a líčení se stíny od Glazel, no nechtělo se mi věřit, že by měly tak skvělou pigmentaci. Rozhodla jsem se pořídit si nějaké stíny, na stránkách jsem zjistila, že je možnost pořídit si paletku a do ní stíny podle vlastního výběru, v ceně paletky jsou stíny a dokonce i to, že si můžete nechat na paletku vyrazit co budete chtít. Třeba vaše jméno, nebo název blogu, což je můj případ, milá možnost i když vím, že je to zbytečnost. Ale u výběru stínů nastal problém. Je tam na výběr z tolika odstínů a pouze foto u kterého se můžete jen domnívat jak bude vypadat v reálu. Nicméně nakonec se podařilo, objednávku jsem poslala a už jsem jenom čekala. 

Až do včerejška. Zajela jsem si pro balíček na uloženku, kam jsem si ho nechala poslat. Na balíčku bylo napsáno křehké a uvnitř vše velmi dobře zabalené a celou cestu to přežilo bez úhony. Pudr jsem tedy ještě nezkoušela, ale ta paletka mně vyrazila dech. Ten název, který jsem si zadala vypadá moc hezky a stíny jsou veliké a vážně hodně pigmentované, satčí jednou přejet stín prstem a barvy máte na prstě více než dost.


A teď už hurá k fotkám....

balení
výrobky v plné kráse



minerální pudr

minerální pudr

porovnání velikostí : vlevo Sleek vpravo Glazel

Glazel s bleskem

Glazel bez blesku

zblízka foto nápisu, který jsem si nechala vyrazit na paletku

switch stínů na ruce

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.