úterý 4. března 2014

Seznamování s paletkou Naked 3...

Hezký večer přeji..
Dnes ráno jsem si řekla, že když už mám novou paletku, tedy dvě, tak alespoň jednu musím vyzkoušet a hádejte která to byla. Asi hádáte správně, vyhrála to Naked 3. Neměla jsem čas vymýšlet něco složitého, tak jsem vzala dva stíny, které mi padly do oka. Byly to stíny Buzz a Factory, s tím, že Factory jsem použila do záhybu oka.Tak Vám nevím zda zítra použiji opět tuto paletku a nebo mám použít paletku od Hean? No uvidíme zítra.

Na obličeji mám :
báze pod make-up - Make-up base Matt Control od Dermacolu
make-up - Affinimat v odstínu 09 OPAL ROSE od Maybelline 
korektor - Fit Me! od Maybelline v odstínu 15
pudr - Fit Me! od Maybelline v odstínu 125 Nude Beige
tvářenka -  Rose Gold od Sleek
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek 

Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - na pohyblivé víčko jsem použila odstín Buzz z paletky Naked 3 a do vnějšího koutku a do záhybu oka odstín Factory z té samé paletky, na obě víčka jsem použila tekuté linky od essence, řasenku mám Dermacol Imperial Gold
obočí - Eye brow stylist v odstínu 020 Date with Ash-ton od Catrice, lash & brow gel mascara od essence








Hezký večer přeje Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.