neděle 2. března 2014

Spotřebováno - část 1.

Hezké sluneční nedělní odpoledne..
Dnes tu pro Vás mám článek o spotřebovaných produktech, nevím přesně za jaké je to období. Když jsem to měla v tašce, myslela jsem si, že toho není moc, ale když jsem to vyndala vedle sebe, docela jsem se divila.. Vzhledem k tomu, že jsem si řekla, že v březnu si dám stopku na nákupy, i když tedy něco málo mám ještě na cestě, tak se budu snažit spotřebovávat co nejvíce produktů..

Tady je vše pohromadě a probereme si to postupně, produkty jsem rozdělila do skupin.



První skupinu, kterou tu mám jsou odličovací ubrousky. Spotřebovala jsem 3 balení ubrousků po 25kusech. Mám tu ubrousky od tří různých značek, Balea, Purex a Blanchette. Jako nejlepší ubrousky se mi zdály ty od firmy Blanchette, byly dostatečně vlhké na odlíčení obličeje, hezky voněly a obličej mi po nich nelepil. Druhé v pořadí byly ubrousky od Balei, i když byly o něc méně vlhké a musela jsem trochu více přitlačit. No a jednoznačně nejhorší byly ubrousky od značky Purex, nebyly skoro vůbec vlhké, odlíčit obličej bylo peklo a o očích jsem si mohla nechat zdát, leda bych si je při odličování zatlačilo do hlavy.






Druhá skupina, kterou tu mám jsou oční odličovače. Opět jsem spotřebovala 3 produkty. Jde o značku Garnier a Balea, tyto dva odličovače byly dvoufázové a odličovač od Amia. Jak myslíte, že to zkončilo? Jsem nositelka kontaktních čoček, a tak odličovače se snažím vybírat poctivě. Jako nejlepší odličovač se ukázal ten od Garnier 2v1. Vůbec mě v očích neštípal, odlíčil výborně a navíc slibuje, že posílí vaše řasy, a ano mně je posílil. Já mu dávám jasnou 1. Hodně daleko za Garnierem je odličovač od Balei, pálil v očích, a řasy odlíčil o něco hůře a nejhorší byl ten od Amii.Myslím, že jsem ho od někoho dostala, ale bylo to pro mě za trest, takže jsem zbytek vylila. Pálil a v podstatě ani neodlíčil.



Další produkty jsou produkty na vlasy. Spotřebovala jsem Biosil Plus doplněk stravy na podporu růstu vlasů a nehtů. Biosil Plus používám pravidelně, vím, že se mi přestaly trochu padat vlasy, ale že bych po tom měla vlasy o hodně delší, to nemám. Poslední produkt na vlasy je sprej od Balei pro vlnité vlasy. Tento sprej jsem si koupila už po páté a určitě si to koupím znovu. Moje vlasy zafixuje do hezkých kudrlinek.






To je pro dnešek vše, zbytek si projdeme zítra..







Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.