středa 2. dubna 2014

Balíček od Cosmetics4you.cz

Hezký večer přeji..

Jak jsem již včera psala, dnes tu bude článek o produktech, které jsem si koupila na stránkách www.cosmetics4you.cz. V pondělí jsem posílala peníze, v úterý mi přišlo oznámení ze stránek, že platba byla přijata a odpoledne jsem dokonce měla v mailu zprávu, že byl balíček předán na PPL. Neuvěřitelná rychlost. Dnes ve středu kolem 11hodiny dopolední jsem již balíček držela v ruce. Nechala jsem si ho doručit do práce, proč čekat, že? Samozřejmně, že jsem to ještě v práci i otevřela.
Jako při prvním obchodu s paní Blankou, i tyto výrobky byly skvěle zabalené. Za komunikaci, ryhlost a balení dávám samozřejmě 1.

Všechny produkty jsem si kupovala když byla na stránkách akce, že na vše co máte v košíku dostanete 10% slevu. Není to bůhví jaká suma, ale potěší to, že?

A teď už k samotným produktům, které jsem si objednala. Do košíku jsem si dala dvě rtěnky od značky Hean, musím říct, že za takto nízké ceny a takto kvalitní a dobře pigmentované rtěnky seženu v drogerii jen těžko. Dále jsem si dala do košíku dva laky od značky Sleek, no, co vám budu povídat, Sleek, je moje srdcová záležitost a zároveň, byla na tyto laky 50% sleva. Mimochodem, ta sleva trvá stále, je na výběr celkem ze 7 odstínů a lituji, že jsem si jich nevzala víc. Do košíku jsem ještě hodila korektor od značky Hean a jejich lak, který obsahuje pouze třpytky do fialovo-modrých odlesků. Dlouho jsem přemýšlela i nad tím, že si pořídím gumičku invisibobble, to jsou takové ty gumové gumičky, které by se vám neměly zamotat do vlasů a neměly by způsobovat migrénu. Víte, že já na migrény trpím, a proto vše co mi od nich pomůže uvítám. Na stránkách si za cenu 99,- Kč můžete vybrat z několika odstínů, cena je to v akci a v balení vám přijdou 3 roztomilé malé gumičky. A jako poslední jsem si do košíku hodila paletku garden of eden od Sleek. Ano, zase ta moje srdcovka, ale když jsem viděla ty barvy, ach.. Ještě tam pokukuji po jedné nebo dvou paletkách od Sleek, ale to třeba až časem.. Navíc, paní Blanka na její stránky teď přidala ozdoby do vlasů ve tvaru květů. Ty jsou vážně krásné a já zvažuji jejich koupi.

Nebudu se tu už zbytečně dále rozepisovat a hodím sem fotky, protože z tohoto nákupu mám vážně velikou radost.



laky na nehty, i mého kocourka to zaujalo




I když jsem měla v práci docela blázinec, uzávěrka, tak když jsem viděla lak od Sleek v růžové barvě, musela jsem si nalakovat alespoň jeden nehet, abych věděla jak vypadá. Stačila jedna vrstva a vypadal takhle krásně. Snad zítra se mi podaří dolakovat i zbytek nehtů.





v balíčku už jen dvě gumičky, třetí už byla ve vlasech



odstín č. 1

korektor na ruce



Při zkoušení stínů na ruku, jsem zjistila, že některé ty matné stíny jsou méně pigmentované, ale věřím, že na nějaké bázi vyniknou mnohem více.

všechny stíny na ruce


Tak a to bylo pro dnešek vše. Jakmile produkty vyzkouším, napíši recenzi.

Co vy a značka Hean? Znáte? A co Sleek?
Za všechny komentáře budu ráda..

Hezký večer přeje Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.