sobota 19. dubna 2014

Dnešní look a povídání...

Hezký večer přeji...

Dnes tu mám pro Vás článek o mém dnešním líčení a povídání, jak je to u nás v HK s nákupem, tedy nenákupem lepících folií. Proč lepící folie? Mám takový nápad, jak si obnovit starý psací stůl a udělat si z něj kosmetický stůl. Ano, tento nápad je inspirován tím, že blogerka Tess včera na svůj blog hodila článek o jejím kosmetickém stole. Začala jsem jí ho natolik závidět, hned po prohlédnutí fotek, že jsem začala přemýšlet o vlastním. Když jsem potom viděla článek ještě ILoveMakeUp a CosmeticsAndThings věděla jsem, že ho chci taky. Jenže v prodeji nic není, to co je, není přímo kosmetický stůl a vyjde to asi na 6tis, abych si to seskládala jak bych chtěla a nechat si ho dělat na zakázku, i když je to tak asi nejlepší a přesně podle vás, nechci a ty peníze využiji někde jinde. Tak jsem dostala nápad na renovaci mého starého stolu. A to tak, že si ho polepím lepící folií, už jsem měla i představu na barvu, tak si dnes jedu do Hornbachu a OBI a výsledek? Lepicí folie mají, ale výběr odstínů je opravdu k pláči, takže mi nezbude nic jiného než si to pořídit na internetu. A potom se na to vrhnu a pokud to vyjde podle představ budu mít svůj kosmetický stůl se spoustou místa.. Ale všechno až časem..

A když už jsem vyrážela mezi lidi, musela jsem ze sebe udělat člověka a nalíčit se, aby se mě ostatní nelekali..


Na obličeji mám :
báze pod make-up - Dermacol Satin make-up base
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff
korektor - Catrice Re-touch light-reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - All Matt Plus Shine Control Powder od Catrice v odstínu 010 Transparent
kontura obličeje - Mutli colour compact powder od Catrice v odstínu 010 Rose Beige
tvářenka - 03 - beautiful burgundy od uma cosmetics
rtěnka - Lip seduction od Dermacolu v odstínu 07

Na očích :
báze pod stíny - Urban Deacay Primer Potion v odstínu Eden, který jsem dostala jako vzorek k paletce Naked 3

stíny -do vnitřního koutku jsem použila odstín Sand, na střed víčka jsem použila odstín Topaz a do vnějšího koutku a do záhybu oka jsem použila odstín Thunder, všechny odstíny jsou z paletky od W7 In The Buff, přes obě víčka jsem použila černou tekutou linku od essence Liquid link
řasenka - Studio Lash Instant Volume od miss sporty
obočí - Eye brow stylist v odstínu 020 Date with Ash-ton od Catrice, lash & brow gel mascara od essence
A teď už fotky hotového líčení...







Vaše Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.