neděle 27. dubna 2014

Dnešní look a recenze na pigmenty od Sleek..

Hezký večer přeji..

Dnes podruhé.. Jak jistě všichni víte, moc ráda nakupuji na e-shopu Cosmetics4you. Paní Blanka je zlatá a vždy velmi ochotná vám vyjít vstříc. Nebudu tu znovu opakovat, že její e-shop je mým favoritem při nákupech. Při jednom z těchto nákupů jsem si do košíku hodila i dva sypké pigmenty od značky Sleek.

Dnes tu budu psát zatím o prvním z nich a to je pigment od značky Sleek v odstínu Fantasy. Lesklá fialová. Balení je hezká průhledná krabička s černým matným víčkem s nápisem Sleek. Velikost balení, uznávám, že tento "detail" jsem na stránkách přehlédla. Velikost je 6,5gramu, to budu používat snad do konce života.

Barva je to opravdu krásná, ale jsou to pigmenty, takže mají tendenci padat z víček. Vzhledem k tomu, že pigmentů mám více, mám takový tip jak je používat. Na hřbet ruky si kápnu jednu kapičku Visine kapiček a do nich nasypu trochu pigmentu, udělám z toho takovou kašičku a tu dávám na oči, pokud chci barvu ještě zvýraznit, dám suché pigmenty na ještě mokré víčko s touto kašičkou. Takto mě pigmenty na očích vydrží aniž by se hnuly celý den. 

Za mě tedy pigmenty rozhodně doporučuji, krásná barva, hezká jemná textura a veliké balení.

Teď už si užijte fotky produktu i líčení, kde jsem tyto pigmenty použila.











Na obličeji mám :
báze pod make-up - Garnier 5sec perfect Blur
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff
korektor - Catrice Re-touch light-reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - All Matt Plus Shine Control Powder od Catrice v odstínu 010 Transparent
tvářenka - Antique od Sleek
rtěnka - odstín 89 berry shake od Hean z řady Vitamin cocktail

Na očích :
báze pod stíny - Urban Deacay Primer Potion v odstínu Eden, který jsem dostala jako vzorek k paletce Naked 3
stíny - přes celá víčka použit pigment Fantasy od Sleek, přes obě víčka jsem použila černou tekutou linku od essence Liquid link
řasenka - Studio Lash Instant Volume od miss sporty
obočí - Eye brow stylist v odstínu 020 Date with Ash-ton od Catrice, lash & brow gel mascara od essence














Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.