úterý 1. dubna 2014

Jen tak..

Hezký večer přeji..

Jaký jste měli dnes den? Já se měla docela dobře, v práci je to sice blázinec, ale nevadí.. Po práci jsem musela rychle na družstvo. A le před tím mi udělal radost mail, že zítra mohu očekávat balíček z www.cosmetics4you.cz a už se nemůžu dočkat. Zítra bude článek..

Minulý týden jsem psala, že začínám jíst o něco zdravěji. Rozhodla jsem se zhubnout a trochu zpevnit tělo a to bez pohybu nepůjde, takže včera jsem byla běhat a dnes jsem začala s výzvou Angličáky ze stránky sportmotiv, cz, kterou sleduji na fb.  Jsem zvědavá jestli to bude mít nějaký efekt.. Ale už teď mě bolí všechny svaly v těle.

Ještě jsem se rozhodla vyzkoušet nový lak, který jsem si koupila ve výprodeji. Je to lak od Rimmelu. A na to jsem použila razítko a lak od essence. Docela hezké, na to že jsem to zkoušela poprvé.







Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.