středa 9. dubna 2014

Nákup na kosmeticky-svet.cz a líčení s W7 In the Buff

Hezké skoro poledne..

Další den dovolené a další den, kdy nevím kam dřív skočit.. Teď zrovna při přípravě oběda čekám na doručení ještě dvou balíčků, no tedy spíš větších kravic. Tak uvidíme zda se to službě Geis podaří ještě dnes.

Ale teď už k dnešnímu článku, jak víte, včera mi přišly 3 balíčky, jeden už jsem vám představila a zbývají dva. Tak, který si dáme dnes? Hmmm.. Objednávku z kosmeticky-svet. Musím říct, že paní byla velmi ochotná a vstřícná, rychlost odeslání úplně skvělá a zabalení také. Vše došlo v pořádku. Děkuji za obchod a uvidíme kdy bude nějaký další obchod.

Toto byl můj první nákup na těchto stránkách, ale už jsem je navštěvovala delší dobu. Teď naskladnili paletku od W7 In The Buff, měla by to bát paletka ve stylu Naked 2. Nedávno jsem si koupila Naked 3, ano, stíny jsou skvělé, ale ta cena je vážně moc, a proto jsem se rozhodla vyzkoušet tuto paletku. A za tu cenu necelých 200,- Kč? Proč to nezkusit. Stejně tak jsem narazila i na bázi pod oční stíny od firmy Dainty Doll, tak jsem si ji hodila do košíku s tím, že jsem moc zvědavá, jak bude fungovat. A když už jsem procházela tyto stránky, tak jsem tam ještě narazila na značku Bomb cosmetics, na výběr je tam z několika balistik do koupele, za mnohem příjemnější cenu než od Lush. Uvidíme až je porovnám.

kompletní nákup

balistiky, krásně voní a ta vlevo je vážně velká

Tak tady je, podkladová báze pod oční stíny od firmy Dainty Doll.Krásné balení, to matné černé kolečko je vážně roztomilé. Ta konzistence je trochu zvláštní, je to trochu krémové - gelové, ale na ruce se rychle změnilo na jakoby suchou bázi. Barva je bílá.







No a tohle je můj důvod proč jsem udělala objednávku z tohoto e-shopu. Paletka od W7 s názvem In The Buff. Je tam 12 odstínů většinou hnědých, ale po otevření jsem byla hodně překvapená. Cena této paletky je 199,- Kč a musím říct, že pigmentace je velice dobrá, za tu cenu až překvapivá.








No a vzhledem k tomu, že jsem tu paletku dostala již včera a dnes jsem měla nějaké pobíháí ve městě, rozhodla jsem se ji vyzkoušet i s tou bází na oči. A tady je výsledek.. Barvičky na očích jsou velmi hezké, báze jim pomohla je zvýraznit a co se týče výdrže báze, tak tu mám teď na očích cca 4 hodiny a jsou stále na stejném místě. Teď už foto..

Na obličeji mám :
báze pod make-up - Dermacol pearl energy pro rozjasnění a vyhlazení
make-up - Affinimat v odstínu 09 Opal Rose od Maybelline 
korektor - Fit me! v odstínu 15 od Maybelline
pudr - Super finishing powder od Glazelu
tvářenka - Sunrise od Sleek
rtěnka - Hean v odstínu 2B Švestka

Na očích :
báze pod stíny - Dainty Doll

stíny - do první třetiny oka od vnitřního koutku jsem použila odstín Dust, na střed oka jsem použila odstín Storm a do vnějšího koutku a záhybu oka jsem použila odstín Thunder, pod obočí jsem použila odtín Buff, všechny stíny z paletky od W7 In The Buff, přes celé víčko jsem použila černé tekuté linky od essence
řasenka - Studio Lash od miss sporty
obočí - Eye brow stylist v odstínu 020 Date with Ash-ton od Catrice, lash & brow gel mascara od essence








Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.