sobota 12. dubna 2014

návštěva Teta drogerie

Hezkou sobotu..

Vím, že těch nákupů bylo tento týden vážně hodně, ale mám tu ještě jeden a to poslední. Včera jsem vyrazila do drogerie teta, problém je, že tuto drogerii mám přes ulici a to je problém.

S nákupy na nějakou dobu končím a teď budu dělat postupně recenze.

Už když jsem tam šla, tak jsem věděla pro co si jdu. Chtěla jsem si koupit nějaký lak od Gabrielly Salvete z edice Stars. Jiné laky této značky nemám, ale tato edice se mi moc líbí. Teď byla, nebo je,, na tyto laky akce a jeden vyšel na 70, Kč. Jo stejně je to docela dost za jeden lak, ale mám je ráda, protože rychle zaschnou a vydrží mi na nehtech docela dlouho. Nakonec to dopadlo tak, že jsem si koupila 3 laky z této edice, 5 - Raspberry, 7 - Princess a 13 - Lavander love. Přiznám se rovnou, že tu Princess jsem chtěla už dlouho.

Dále jsem si šla pro tvářenku od uma cosmetics v odstínu 03 beautiful burgundy, je to krásná barvička, už se těším až ji budu moci vyzkoušet někam ven.

Dále jsem si vzala řasenku od miss sporty, Instant volume, musím říct, že tyto řasenky začínám mít čím dál více ráda, protože jsou laciné a když je dobře zkombinuji mám krásně oddělené řasy a hezky prodloužené.

No a náhodou jsem šla kolem výprodejového košíku a vidím jak je tam jeden produkt od Sally Hansen, přesněji nailgrowth Miracle. Slibuje zázračný růst nehtů. Ptala jsem se prodavačky zda to mohu kombinovat i s tím mým druhým lakem od Sally Hansen a bylo mi řečeno, že ano. Tak uvidíme, jestli budu mít krásné a dlouhé nehty.












Hezkou sobotu přeje
Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.