pondělí 7. dubna 2014

Přišel mi balíček s moji první výhrou...

Hezký den,
jak se máte? Mám tu první z několika slibovaných článků. Před chvilkou mi tu zazvonil pošťák, že pro mě má balíček. Při podpisu už jsem viděla, že balíček je od Lucie Schreder Gondorčínová u které jsem vyhrála jsou první Giveaway.
Kdo by to byl řekl, že jet výtahem do 9.patra tvrá tak dlouho, když se těšíte domů.
Mám z balíčku vážně radost, lak na nehty je v krásné barvě, korektor je v odstínu, který mi sedne. Nejvíce jsem se těšila na sprej a mléko s vůní růží a čokolády. Vážně krásně to voní, už si to tu stříkám a čichám.. Tělový peeling s čokoládou, na to jsem bl zvědavá, ale musím říct, že ta vůně není nijak intenzivní a jsem moc ráda. Tělový krém od Avonu planet spa, jsem ještě neotevřela, protože musím dodělat jiný co mám ještě doma. Jakmile věci vyzkouším, napíši recenzce.


tady společné foto všech vyhraných produktů

lak na nehty v odstínu untamed

rozjasňující korektor v odstínu fair

tělové mléko a sprej s vůní růží a čokolády

tělový peelin s vůní čokolády

tělový krém s výtažkem z ženšenu

 
sprchový krém





A tady ještě foto kočičky.. Dnes jdeme na veterinu na kontrolu a na injekci, tak snad to bude vše ok.

hezký den přeje
Lucka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.