neděle 27. dubna 2014

Recenze - Dainty Doll báze pod oční stíny..

Hezký večer přeji,
mám tu pro Vás první dnešní článek, přeci jen mám nějaké resty vůči Vám.

Takže rovnou začneme. Jako první tu mám recenzi na bázi pod oční stíny od značky Dainty Doll. Tuto bázi jsem koupila na internetových stránkách kosmeticky-svet. Byl to větší nákup spolu s paletkou W7 In the Buff. Do košíčku jsem si tedy přihodila i tuto bázi. Moje báze od Catrice mi pomalu dochází a chtěla jsem zkusit nějakou jinou.

Oficiální popis na stránkách e-shopu :

Báze pod oční stíny Dainty Doll dokáže vašim stínům prodloužit výdrž, zabraňuje slévání se stínů a navíc dokáže barvy zvýraznit.
Báze Dainty Doll navíc obsahuje vitaminy A a E, bambucké máslo, rýžový vosk a včelí vosk.
Součástí je i elegantní papírová krabička.


Zboží přišlo hezky zabalené, přišlo rychle, takže e-shop určitě doporučuji. Balení je moc hezké, papírová krabička je roztomilá, balení samotné je černé matné se zlatým nápisem. Proti tomu žádná. Po otevření je báze světle oranžová. Když do toho dáte prst, aby jste ji mohli nanést cítíte takovou krémovost. Parfemace není žádná.

Problém u mě nastal když si ji nanesu na víčko. Já osobně mám víčka hodně mastná, takže se stíny mám problém. Pokud to přeženete jako já poprvé, budete ho mít úplně bílé. Což vypadá divně, ale zase to hezky vytáhne barvu stínu. Tak jsem ji nanesla na víčko, chvíli počkala a potom hurá na stíny. Jaké ale bylo moje zklamání když už do 5-ti minut jsem měla oční stíny v jedné čárce v záhybu oka. Ach jo, řekla jsem si. Nic, vyzkouším to zítra a jinak. A jak jsem si řekla, tak jsem udělala.

Pokud chcete, aby báze fungovala tak jak má. Tak za prvé, nanést se toho musí opravdu málo! Pouze jemně víčko přejet bází a chvíli počkat a nechat trošku zaschnout.. A za druhé, nevím jak vy, ale já na to nebyla zvyklá, bázi přepudrovat nebo přetřít světlým stínem, lehce, ale pomůže to proti slévání.

Můj závěr, prosím berte v úvahu, že každý to máme jinak a každý máme víčka jinak mastná a každý potřebuje něco jiného a něco jiného mu bude vyhovovat. Rovnou říkám, že pokud jste zvyklé na báze od Urban Decay nebo třeba Too Faced, tohle není pro vás, ale pokud vám nevyhovuje třeba essence, uma cosmetcs nebo elf, tohle můžete zkusit. Cena balení je 199,- Kč.


















Hezkou neděli přeje
Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.