středa 14. května 2014

Dnešní look..

Hezký podvečer přeji..

Dnes tu pro Vás mám mé dnešní líčení, ale nejdříve Vám chci ukázat jak vypadala moje dnešní dietní večeře. Byla to jedna bulka, šunka a kedlub. Dnes je to můj třetí den a musím říct, že už si tělo pomalu zvyká. První den to bylo vážně hrozný, bolela mě hlava a celkově to nebylo nic moc. Ale dnes už mám pocit, že je to lepší. Není to dieta, nechala jsem si sestavit jídelníček, už jednou jsem to dodržovala a tak to ráda zkusím znovu. Navíc v tom vidím i tu výhodu, že nejsem unavená a jídlo je dobře vypočítané, takže nemám hlad. Jak jsem již psala, potřebuji něco zhubnout, třeba vyjde dovolená a nechci být jako sud.






Takže dnešní večeře byla tmavá bulka 60g, rama light 10g, šunka 50g a kedlub 100g. Dobré, ale bylo toho málo. Jo, jo byla jsem hrozně rozežraná. Ale teď už k líčení.



Na obličeji mám :
báze pod make-up - Max Factor Face Finity All day primer
make-up - Bourjois 123 Perfect odstín 51 Vanille clair
korektor - Catrice Re-touch light-reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - All Matt Plus Shine Control Powder od Catrice v odstínu 010 Transparent
tvářenka - Antique od Sleek
lesk na rty - Catrice Infinite Shine lip gloss v odstínu 040 Like A Nude Life

Na očích :
báze pod stíny - Urban Deacay Primer Potion v odstínu Eden, který jsem dostala jako vzorek k paletce Naked 3
stíny - přes celé víčko jsem použila odstín 060 Petrol Pan od Catrice z edice Liquid Metal, do záhybu oka jsem použila odstín nanda dvi od stila, přes obě víčka jsem použila černou tekutou linku od essence Liquid link
řasenka - Volume Glamour Ultra Care od Bourjois
obočí - Eye brow stylist v odstínu 020 Date with Ash-ton od Catrice, lash & brow gel mascara od essence










To je pro dnešek vše, přeji hezký zbytek dne
Lucka

5 komentářů:

  1. Super a opet dokonaly odstin na rtech, moc ti slusi. Cerstva kaiserka, mnaaaam

    OdpovědětVymazat
  2. jestli do toho můžu kafrat (snad se nenaštveš) tak bych to víc rozblendila a hlavně vytáhla do stran (nahoru a ven z oka a té barvičky v záhybu bych se vůbec nebála =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v pohodě, beru to.. to blendění, pořád se to učím

      Vymazat
  3. To líčení očí je pěkné :-)

    OdpovědětVymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.