čtvrtek 22. května 2014

Dnešní look..

Hezký den přeji, 

Jak se máte? Hrozný vedro co? Teda vedro mám ráda, jen když nemusím sedět v kanceláři a přemýšlet co bych si mohla sundat, abych se nevařila. Ano, máme klimatizaci, ale nerada ji pouštím, protože trpím na bolesti hlavy. A jako bych to netušila, pustily jsme dnes klimatizaci a do hodiny se mi hrozně motala hlava, bolela mě hlava a začaly mě škrábat oči a čočky. Takhle to zní, že si hrozně stěžuji, co? Ale to ne.. Zítra po práci jedeme do Orlických hor, s několika kolegy z práce. Tak jsem zvědavá jak to přežiji.. 

Ale teď už k článku, dnešního looku.. Včera jsem si koupila mono stín od miss sporty v odstínu Scandalous, krásnou tmavě fialovou barvu.. A tak jsem si ji chtěla hned vyzkoušet.. A k mému údivu, na to jak je tato značka levná, ty stíny jsou super, krásná pigmentace a snadno se s nimi pracuje. I kolegyně mi v práci řekla, že mám dnes hezké stíny. Za nedokonalé obočí se omlouvám, ale na doporučení kosmetičky nechávám dorůst a poté nechám upravit.


Na obličeji mám :
báze pod make-up - Max Factor Face Finity All day primer
make-up - Bourjois 123 Perfect odstín 51 Vanille clair

korektor - Catrice Re-touch light-reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige  
pudr - All Matt Plus Shine Control Powder od Catrice v odstínu 010 Transparent 


Na očích :
báze pod stíny - Catrice Prime and fine
stíny - přes celá víčka jsem použila odstín Scandalous od miss sporty, přes víčka jsem použila černou tekutou linku od essence Liquid link

řasenka - Volume Glamour Ultra Care od Bourjois 



Ale co mi dnes udělalo největší radost byla oznámenka z pošty. Jde o to, že jsem si něco kupovala přes votocvohoz, bázi pod stíny od Benefitu. Nakolik je pravá to nevím, ale problém nastal, když jsem slečně odeslala peníze a v tu chvíli přestala komunikovat. Takže jsem jí psala na vv, na fb a pořád nic, potom se mi ozvaly i další slečny, kterým nic nepřišlo. Už jsem si myslela, že půjdu i na policii, ale slečna se ozvala a balíček jsem měla dnes doma. Takže zítra zatěžkávací zkouška a uvidíme.




Mějte se hezky a užijte si zbytek dne
Lucka

4 komentáře:

  1. ta báze vypadá dobře =) jinak ten stín je opravdu krásný! Já v sobotu odjíždím do Maďarska taky s lidma z práce ;)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevím, asi ji neumím používat, at toho dám málo nebo víc, zapudruju nebo zafixuju, je to k ničemu..

      Vymazat
  2. Jsem zvědavá na tu bázi jak ti bude fungovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak upřímně, po pár dnech si začínám myslet, že je to fake, protože se mi stíny slevají stejně, nevím co dělám špatně, asi jsem retard..

      Vymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.