pátek 16. května 2014

Mé dnešní mini nákupy..

Hezký páteční večer..

Taky jste tak rády, že už je víkend? Já moc.. I když to já vždy.. Dnes u nás dost foukalo a po práci jsem se těšila domů, ale jakmile jsem vyšla před firmu, řekla jsem si, že se projedu autem. A náhodou jsem dojela do Sconta. Tam jsem si něco málo koupila. No řeknu to rovnou, koupila jsem si dva vonné vosky do aroma lampy. První se jmenuje moonlit ocean a druhý je sweet pea. Chtěla jsem sem zkopírovat co se o vůních píše na yankee candle, ale na cz stránkách jsem ani jednu vůni nenašla. Tak nevím jestli mám vlastně originál? Ale na google jsem ty vůně našla. Ta první moonlit ocean je trochu výraznější a ta druhá jemnější. Každý ten vosk mě stál 49,- Kč a když jsem šla k pokladnám uviděla jsem tam takové dárkové krabičky. Nejvíce se mi líbila nejmenší krabička a když jsem viděla cenovku, na které bylo uvedena sleva, z původních 89,- Kč na aktuálních 29,- Kč, věděla jsem že ji musím mít. Překvapila mě její pevnost, je to hodně tvrdý papír a myslím, že něco vydrží.. Samozřejmě, že nevím k čemu mi bude dobrá, ale je hezká..







Spokojená po tom jak se mi podařilo nakoupit jsem ještě zajela do Kiku a tam jsem si koupila další zbytečnou krabičku, tentokrát je plechová a stála opět 29,- Kč. Po příjezdu domů jsem pro ni našla už i uplatnění. Nezdá se vám taky roztomilá?




Vím, že bych měla ty vosky začít spotřebovávat, ale mně je to tak líto spotřebovat, když to tak krásně voní.


To je pro dnešek vše, zítra recenze a další nákupy.
Lucka

2 komentáře:

  1. Taky kupuju krabičky a nemám k nim uplatnění, neboj nejsi v tom sama :D jinak ta plechová je krásná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky, jsem ráda, krabiček mám mraky a nevím co do nich

      Vymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.