sobota 10. května 2014

Nákupy a kosmetický stůl..

Hezký večer přeji..

Jakou máte sobotu? Doufám, že pohodovou. Jak jistě víte, včera jsem byla v Ikee a kupovala jsem si nějaké věci pro svůj kosmetický stůl. Dnes se mi už něco podařilo zařadit, a tak vám to ukáži, ale ještě zdaleka to není vše.

Začneme "stojánkem" na štětce. V Ikee, jsem si koupila dvě skleněné vázy s tím, že doma si do nich nasypu písek a do toho budu štětce zapichovat. Není to písek, pro který bych si skočila ven na pískoviště, ale dovezla jsem si ho z dovolené v Itálii. Bylo to nejkrásnější místo, s nejhezčím mořem, jaké jsem kdy viděla. Jedná se o jih Itálie, oblast Calábrie, a město bylo Capo Vaticano. Jo to bylo někdy v roce 2009, už dlouho jsme nikde nebyli, ale už v Itálii jsem věděla, že ten písek jednou využiji. Po tom co jsem štětce zapíchala do písku, zdá se mi to trochu malé, ale to se urovná, až si štětce vytřídím.



Celé dopoledne jsem si třídila šatničku a po obědě jsem se vrhla na ten stůl konečně. Trvalo mi to docela dlouho, než jsem si uvědomila co a jak kam dám. V tuto chvíli mám dva šuplíky hotové, zítra ještě budu dělat šuplík číslo 3, tam chci dát nějakou péči o pleť. A když jsem si to tak hezky vyskládala, zjistila jsem, že toho až tak moc nemám. No řekněte sami?

obličej, část 1.

obličej, část 2.

obličej, část 3. věci, které nepoužívám vždy

tvářenky

šuplík číslo 1, obličej

šuplík č. 2, oči

mono oční stíny

paletky

velká paletky

vnitřek velké paletky
 

A když jsem už měla toto hotové, zašla jsem na svůj blog a viděla jsem nové články. A mezi nimi i článek od Kissbook, ani mi tak nešlo o článek, i když tam má moc hezké věci, ale zaujala mě fotka jahod natolik, že jsem se rozhodla si je jít taky pořídit. Tak jsem na sebe něco hodila a vyrazila jsem. Prošla jsem si celé Futurum a navštívila jsem i lékárnu. Nechala si poradit a odcházela jsem s dvěma produkty, mými prvními, od značky Bioderma. Ne nekoupila jsem si růžovou vodu, koupila jsem si modro-zelenou vodu z řady Sébium Hydra. Určená speciálně na hydrataci pleti. Micerální vodu jsem si koupila jen v malém balení, na vyzkoušení a k tomu jsem si vzala i hydratační krém ze stejné řady. Ten se může používat ráno/večer. Po příchodu domů jsem ho zkusila a pleť se očividně méně leskne a krém nelepí. Micerálku jsem použila před krémem a hezky pleť vyčistila a má příjemnou vůni. Stejně jako u krému od Avene, je na originálním obalu, další obal s českým překladem.








No a ještě jsem zavítala do bižuterie SIX. Mají tam akci kup tři výrobky a ten nejlevnější máš zadarmo. Tak na tuto akci slyšíme asi všichni. Vzhledem k tomu, že mám nastřelených 7 dírek v uchu už dlouho jsem si chtěla koupit nějakou bižu, kterou bych mohla měnit a takhle to dopadlo.. Vím, že je to bižu a že mi zčerná, ale líbilo se mi to a tak jsem ti to vzala.



Teď už jen foto čeho, proč jsem tam šla.




Jaké je vaše oblíbené ovoce? Znáte značku Bioderma? Jaké s ní máte zkušenosti?
To je pro dnešek vše, hezký zbytek večera přeje
Lucka

4 komentáře:

  1. T velké šuplíky ti jen a jen závidím =) krásně sis to rozřídila =)

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji, je pravda, že jsem ráda, jak jsou hluboké, že se toho vejde dost

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to moc pěkně uspořádané Luci. :)

    OdpovědětVymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.