úterý 6. května 2014

Pískový lak od Catrice a jak jsem k němu přišla..

Hezký večer přeji..

Máme tu úterý a blíží se nám státní svátek. Což je pro mě dobré znamení, dnes mi byla totiž schválena dovolená na pátek a to znamená cesta do Prahy a do Ikei.. Jupííí. Já vím, pro vás, které bydlíte ve velkých městech je to asi nepochopitelné, ale pro nás z HK je to vždy výlet na celý den a jít tam o víkendu je tedy děs... Už teď vím, pro co si jedu a některé věci budou součástí mého kosmetického stolu, tak se těším zda najdu vše co bych chtěla.

V práci máme trochu blázinec, zase uzávěrka a navíc nám minulý týden bylo oznámeno, že naše firmy koupila další firmu a tím pádem se zvětšíme o další 4 pobočky. 4 pobočky, to není tolik, že? Ale po republice jich už budeme mít 31.

Takže teď řešíme co a jak, aby se vše stihlo do 2.6. kdy už mají spadnout pod nás. Takže chodím domů, bolí mě hlava a nemám na nic náladu. Ale to se mělo dnes změnit, když jsem přišla domů a měla jsem ve schránce výzvu, že mám na poště zásilku..

Říkám si jejky, to bude od Tess. Takže šup na poštu a pro balíček. Abych Vás zasvětila, proč jsem ho čekala. Začalo to vlastně úplně náhodou, koupila jsem si lak. A Tess se hrozně líbil, tak mě požádala jestli bych jí ho nekoupila taky a ještě nějaký jiný odstín. Samozřejmě to nebyl problém. Jen byl problém co za to. Ale Tess dělala recenzi na pískový lak od Catrice v odstínu 06 Call Me Princess. Tess z něj nadšená nebyla, ale mně se líbil moc, takže padla dohoda. Já jí pošlu tři laky a Tess mi pošle dva laky, jeden Catrice a jeden Rimmel. Laků není nikdy dost a já Catrice miluju.

Domluvily jsme se, kdy si to odešleme a s tím jsem i tak trochu počítala. Protože co o mě Tess nevěděla je to, že když můžu, ráda dělám radost milým a hodným lidem. Takže jsem jí do balíčku ještě něco přihodila. Přihodila jsem jí do balíčku ještě nějaké oční stíny a dopis a hodila na poštu. Jenže co čert nechtěl, psala mi Tess, že to nestíhá kvůli práci a tak, a že můj balíček bude odesílat později. Nu což,  jenže za den nebo dva mi píše Tess, jestli jsem se nezbláznila a proč jsem jí to všechno posílala. Samozřejmě jsem byla moc ráda, že se jí to líbilo, ale Tess mi napsala, že takhle tedy ne a že mi taky ještě něco pošle tak ať počkám, že něco vybere.

A tak jsem tedy čekala nějaký drobný dáreček, ale to co jsem tam dnes objevila mi vážně vyrazilo dech a já lituji, že jsem jí toho neposlala více a bojím se, že byla tratná. Pochopte mě, jsem nerada, když mám pocit, že někomu něco dlužím.


Ale teď už k balíčku. V obálce byl moc milý dopis, který tu zveřejňovat nebudu ale Tess, udělala si mi obrovskou radost. Všechny produkty byly zabalené, každý zvlášť do růžového papíru, křiklavě růžového. Palec nahoru Tess, to jsem já. Jako první jsem se vrhla na laky, ten tvar poznám. A zamilovala jsem si oba dva. Catrice je krásná růžová barva. A hned jsem si ho musela napatlat na nehty. Takže, na pískové laky od GS nemá, to opravdu ne, štěteček je nejhorší co jsem kdy měla, ale ta barva to vše vynahradí a já ho budu ráda používat. Druhý lak je od Rimmelu je v odstínu 813 Round and round the garden. Ve zkratce řeknu, je to krásná mátová zelená barvička a zrovna nedávno jsem jeden ak v tomto odstínu chtěla kupovat. Teď vám je ukáži na nehtech.









Takže za laky na nehty samotné by měla jedničku, ale Tess ještě něco přihodila.

A to něco, byly mimo jiné i dvě čajové svíčky z Ikei s vůní šeříku. Asi se po nich budu muset podívat v pátek, protože krásně voní. A na svíčky já jsem magor..

Ale dále mi do obálky přidala ještě dva stíny na oči. Chvíli jsem měla pocit, jestli nebydlí tady v HK nebo jestli se s někým nespojila, kdo mě zná, protože na stín od miss sporty s tím 3D efektem v této barvě jsem koukala na stojanu. Jedná se o odstín 116 Vintage, krásná tmavě zelená s odlesky a druhý stín je také od miss sporty v odstínu 104 Angel a to je taková bledě modrá barvička, takovouhle ještě ve své sbírce nemám. Hned zítra využiji a jedním z nich se nalíčím.




Jako poslední, né však méně důležité, jsem v obálce našla 2 odličovací houbičky. Sama jsem o nich četla spoustu chvály a měla jsem v plánu si je pořídit a vidíte, mám je doma. Jako by mě Tess znala a věděla přesně co bych si koupila já sama. Takže se na houbičky těším a bude recenze.



Takže takhle dopadla naše malá výměna laků na nehty. Kdo ví, jak by to vypadalo kdybychom se domluvily na SWAPU, ale líbí se mi i tato spontálnost. A já Ti Tess ještě jednou děkuji za balíček.







To je ode mne dnes vše. Děkuji za jakékoli komentáře.
Vaše Lucka


2 komentáře:

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.